کولر گازی گری

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.gif

خرید بصورت اینترنتی امروزه جز تجارت های بزرگی شده است از سال 2020 در سراسر دنیا خرید اینترنتی باب شده است و بطور چشمگیری زیاد شده است . اگر خواهان خرید از سایت های معروف و بصورت آنلاین هستید تا بدون خارج شدن از منزل و رودرو نشدن با جمعیت مردم خرید خود را انجام دهید می توانید خانه سفید را برگزینید و بدون هیچ گونه دغدغه خرید خود را انجام دهید .

تغییراتی که در نحوه خرید طی این چند سال اخیر مشاهده شده است که ناشی از همه گیر شدن ویروس کرونا در سراسر دنیا بود و موجب شد که خرید بصورت اینترنتی بطور چشمگیری افزایش یابد و مردم متوجه شدند به راحتی و بدون ترس و استرس می توانند خرید روزانه خود را بصورت غیر حضوری و تنها با تماس گرفتن با گوشی و یا از طریق اینترنت انجام دهند.

و بعلت مریض شدن سراسر کره زمین با ویروس کرونا و اعمال قرنطینه های سخت مردم بیشتر علاقمند به خرید اینترنتی شدند و الان به یک صنعت تجاری غیرحضوری تبدیل و خرید اکثر مردم بصورت آنلاین انجام می شود و الان افزایش خرید بیشتر از هر زمانی صورت می گیرد. فروشگاه خانه سفید با کوشش فراوان سعی کرده است با نازل ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن و بموقع با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر بهترین خرید را برای خریداران محترم  خود فراهم آورد تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند و سفارش خود را بموقع دریافت نمایند. 

فروشگاه خانه سفید از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی با تجربه بالا در زمینه خرید و فروش لوازم خانگی می باشد و تمام سعی خود را بر فراهم نمودن یک تجربه خوب برای خریداران ایجاد می نماید.

در کشور ایران تمام مردم تمایل به خرید بصورت اینترنتی را ندارد و بعضی از مردم دوست دارند بصورت فیزیکی به فروشگاه بروند و دوست دارند کالا را از نزدیک لمس کنند و در خرید آنلاین چنین چیزی امکان ندارد و همچنین امکان خرید در همان روز را ندارند.

برخی افراد در خرید اینترنتی بسیار نگران می شوند زیرا ترس اینو دارند که اطلاعات کارت اعتباری آن ها به خطر بیافتد زیرا در ارسال تصویر کارت اطلاعاتی بصورت آنلاین ضروری می باشد که می توانید از سرورهای معتبر و ایمن کمک بگیرید .

در هر صورت خانه سفید یک فروشگاه کاملا” معتبر می باشد و این اماکن در فروشگاه اینترنتی ما وجود دارد که شما فقط یک بیعانه مختصری بابت خرید کالا واریز می نماید و این جهت اطمینان ما می باشد که مطمین شویم که شما حتما” کالا را خریداری می نمایید و شما خریدار محترم می توانید مابقی را موقع دریافت کالا به حساب خانه سفید واریز می نماید بنابر این با خیال راحت از خانه سفید خرید خود را انجام دهید.

همیشه این نگرانی وجود دارد که شما کولر گازی گری که از سایت می خرید و آنچه را در تصویر می بینید با آنچه که برای شما می فرستند متفاوت باشد به راحتی می توانید از خانه سفید بخواهید که عکس کولر گازی و فیلم مربوط با آن را برای شما بفرستد که با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و آن را دقیقا” با آنچه از طریق فیلم و عکس فرستاده مقایسه کنید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.gif

خانه سفید با فعالیت دو دهه در زمینه کولر گازی سابقه درخشانی در این زمینه دارد و همیشه خریداران را به نحو احسن راهنمایی می کند که بهترین خرید را داشته باشند و از خرید خود راضی باشند. 

خانه سفید همیشه با خریداران خود مدارا می کند و طبق خواسته آن ها عمل می کند و همیشه حامی خریداران محترم می باشد.

خانه سفید همیشه با دادن اطلاعات درست و کافی سعی دارد که خریداران از خرید خود راضی باشند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

تمامی کولر گازی های موجود در خانه سفید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی می باشند.

یکی از اولین وارد کنندگان کولر گازی گری در ایران فروشگاه خانه سفید می باشد که انواع اسپلیت و کولر گازی ایستاده و دیواری و کولر گازی پنجره ای و انواع داکت اسپلیت کانالی و کاستی و پرتابل های قابل حمل را بطور رسمی وارد نموده است .

داشتن بورد دی سی اینورتر در کولر گازی گری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود و همچنین موجب می شود کنترل سرعت موتور را به نحو احسن انجام دهد و مانع از هدر رفتن بی رویه سرمایش و گرمایش می شود و دمای محیط با تغییر در سرعت موتور تنظیم می شود و دیگر خبری از روشن و خاموش شدن بی رویه کولر گازی نمی باشد و دمای مورد نظر شما را به راحتی حفظ می کند.

C:\Users\HP\Desktop\دیسک\اینستا گرام\521585.jpg

در کولر گازی گری بدون اینورتر با استارت های مکرر انرژی زیادی صرف می شود ولی در کولر گازی گری اینورتر فقط یکبار کولر گازی روشن می شود و با مدیریت اصولی دور موتور همیشه سرمای مورد نظر در محیط فراهم می باشد.

قیمت کولر گازی گری اینورتر در وهله اول کمی بالا می باشد و بطور متوسط 30 درصد مصرف برق ماهیانه شما را کاهش می دهد ولی در دراز مدت هزینه اضافی را که پرداخت نموده اید را به راحتی جبران می کند.

قیمت کولر گازی گری در کل نسبت به برندهای چینی و بی نام و نشان یک مقدار گرون تر می باشد ولی با توجه به کیفیت بالای قطعات بکار رفته و همچنین اولین کارخونه تولید محصولات سرمایش در کره زمین همیشه محصولات سرمایشی با دوام تری را روانه بازار کرده است و مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است .

خرید کولر گازی گری بسیار راحت می باشد در کولر گازی گری اینورتر مدل آی کول لومو پلاس و در بدون اینورتر مدل ار فور ماتیک پلاس را به شما توصیه می کنیم زیرا مشخصات بالایی نسبت به دیگر مدل های موجود گری در بازار دارد.

آی کول لومو پلاس :

-بیشترین راندمان با حداقل توان مصرفی در لومو پلاس بدلیل داشتن فناوری اینورتر 

-در صورت قطع شدن برق محیط با دوباره وصل شدن کولر گازی اینورتر لومو پلاس با همان تنظیمات ذخیره شده دوباری شروع بکار می کند

-بطور هوشمندانه ای در صورت یخ زدن کولر گازی گری عمل دیفراست را انجام می دهد و دیگر نیاز به حضور فیزکی تعمیرکار در محل نمی باشد.

-سیستم عیب یاب که بطور خودکار عیب های خود را با نشان دادن کد روی صفحه دیجیتالی نشان می دهد.

-یونیت خارجی در دمای منفی 15 درجه سانتی گراد در فضای آزاد با بهترین عملکرد کار می کند و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است .

-کل محیط را به راحتی با جریان هوای سه بعدی مثل فریزر می کند و از گرمای محیط خلاص می شوید 

-با داشتن کمپرسور روتاری تروپیکال در کمترین زمان ممکن محیط را سرد می کند .

-با داشتن اینورتر به راحتی در ولتاژهای پایین 150 وات هم می تواند شروع بکار کند .

-فوق العاده کم صدا به نحوی که شما می توانید موقع خواب نیز کولر گازی خود را روشن و در محیطی خنک بخوابید. 

بدون اینورتر مدل ار فور ماتیک پلاس : 

کمپرسور روتاری تروپیکال که درجه حرارت بالای 55 درجه سانتی گراد بهترین عملکرد را دارا می باشد

-کیفیت قطعات کولر گازی و دوام بالای آن در برابر نوسانات برق و همچنین استحکام بدنه آن در برابر سرما و گرما و بارش های جوی مثل باران و برف و تگرگ

-رادیات ضد زنگ کولر گازی گری و دوام بالای آن در محیط هایی با رطوبت بالا

-کیفیت پلاستیک بدنه یونیت داخلی و مقاومت در برابر تغییر رنگ پنل و کیفیت بالای پلاستیک پروانه یونیت خارجی

-داشتن فیلترهای اکتیو کربن و فیلترهای سبز و فیلترهای مخصوص گرد و غبار و…

-طراحی زیبا و هنرمندانه شرکت گری نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار

– قیمت بسیار ارزان و به صرفه نسبت به دیگر برند های بی نام و نشان موجود در بازار

-فراهم نمودن سرمایش و گرمایش محیط در کمترین زمان ممکن

-راندمان بالا بعلت وجود کمپرسور قوی روتاری تروپیکال در کولر گازی گری ار فور ماتیک پلاس

C:\Users\HP\Desktop\دیسک\اینستا گرام\1234.jpg

بطور مختصری به ویژگی های دو مدل اینورتر و بدون اینورتر کولر گازی گری را در بالا اشاره کردیم و شما به راحتی می توانید بهترین خرید را از خانه سفید داشته باشید و در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید که شما را به نحو احسن راهنمایی نمایند .  

مطمین باشید با خرید کولر گازی گری یک عمر سرمایش کافی را در محیط خود تجربه خواهید کرد و از خرید خود راضی خواهید شد.

و مطمینا” دوستان خود را به خرید این کولر گازی تشویق خواهی کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت کاملا” معتبر می باشد و شما با دریافت کولر گازی می توانید با شماره نصاب درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید که نصاب شرکت برای نصب آن در کمترین زمان ممکن اقدام نماید . 

گارانتی این شرکت شامل پنج سال خدمات بی قید و شرط کمپرسور و دو سال قطعات مکانیکی و یک سال قطعات الکترونیکی می باشد.

بنابر این توصیه می شود گوشی تلفن خود را بردارید و از فروشگاه خانه سفید خرید نماید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید