برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله سید محمدصادق آل‌محمد (ره) در اهر

برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله سید محمدصادق آل‌محمد (ره) در اهر
امام جمعه اهر از برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله سید محمدصادق آل‌محمد (ره) اولین امام جمعه این شهرستان در روز دوم اردیبهشت و همزمان با مراسم بزرگداشت روز شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر با تأکید بر تشکیل جلسات و کارگروه های ویژه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز شهرستان اهر گفت: در چند دوره برگزاری این همایش دو کتاب زندگی آیت‌الله نجفی اهری و کتاب شیخ احمد آقا اهری رونمایی شد و امسال قرار است در چهارمین دوره همایش کتاب زندگی‌نامه اولین امام جمعه شهرستان آیت‌الله آل‌محمد چاپ شود که این کتاب در 9 جلد توسط فرزند آن مرحوم تألیف شده که چهار مجلد آن قرار است برای روز همایش آماده شود.
وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام سجاد(ع)، نقش دعا و توجه به دعا مخصوصاً در بین قشر جوان را بسیار اساسی برشمرد و بحث شناخت ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان را از مسائل مهم شیعه ذکر کرد.
امام جمعه اهر در پایان بر لزوم عملیاتی کردن شعار سال در خصوص رونق تولید نیز تأکید کرد و گفت: باید شعار سال به‌صورت شهری و استانی سهمیه بندی شود تا مشخص شود که به ‌صورت منطقه در خصوص عملیاتی کردن شعار سال چه کارهایی می‌توان انجام داد.
گفتنی است، بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی اهر مقرر شده است هر سال دوم اردیبهشت ماه که مصادف با سالروز تولد آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین آقا نجفی اهری است،  به‌ عنوان روز شهرستان اهر نام‌گذاری شود.

دیدگاهتان را بنویسید