۶۰۰۰ شهروند خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

۶۰۰۰ شهروند خرم‌دره‌ای واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

ایسنا/زنجان مسئول مرکز تجمیعی واکسیناسیون خرم‌دره گفت: تاکنون ۶۰۰۰ نفر از جمعیت ۶۵ سال به بالای شهرستان خرم‌دره، علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

مرتضی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان واکسن کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: ۷۵ درصد افراد بالای ۶۵ سال در خرم‌دره واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دُز دوم واکسن به کسانی که دُز اول را دریافت کرده‌اند تزریق می‌شود، ادامه داد: در صورت ورود واکسن طب هفته‌های آینده به استان، افراد بالای ۶۵ سالی که واکسن دریافت نکرده‌اند، برای تزریق به مراکز واکسیناسیون فراخوانده می‌شوند.

مسئول مرکز تجمیعی واکسیناسیون خرم‌دره، با توضیح این مطلب که در خرم‌دره یک مرکز تجمیعی واکسن کرونا، در سالن ۹ دی این شهرستان مستقر است که واجدان شرایط به این مرکز مراجعه می‌کنند، متذکر شد: طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال خرم‌دره از دو ماه پیش آغاز شده و با تسریع در روند واکسیناسیون نوبت به افراد بالای ۶۵ سال نیز رسید و در حال حاضر نیز تزریق واکسن دُز دوم این گروه سنی نیز در حال اتمام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر خرم‌دره در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، از شهروندان و حتی کسانی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند درخواست می‌شود زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید