۴ محیط بان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

۴ محیط بان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی از ۲ محیط بان نمونه کشوری و ۲ محیط بان نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

سید اسدالله هاشمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تجلیل از زحمات شبانه روزی تمامی محیط بانان و تبریک امام رضا(ع) و روز محیط بان گفت: از نظر بنده تمامی محیط بانان استان نمونه و قابل تقدیر هستند زیرا وظیفه ای که محیط بانان انجام می دهند، دفاع از سرمایه نسل های حال و آینده است.
وی بر رعایت اخلاق توسط محیط بانان و کارکنان تاکید و اظهارکرد: همه محیط بانان اخلاق مداری تعصب و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم در کنار هم به اهداف عالیه سازمان دست یابیم.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی بیان کرد: محیط بانان نمونه هر استان براساس شاخص های عملکرد، پرونده های مکشوفه و تشویقی های سازمانی کشوری و استانی انتخاب و سپس افراد برتر بر اساس کسب امتیازات بالا انتخاب می شوند.
گفتنی است که در این مراسم که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از آقایان بیژن آذریان و رحیم باخترنیا بعنوان محیط بان نمونه کشوری و آقایان رمضان رستگار و سید شهامت اسدی بعنوان محیط بان نمونه استانی تجلیل شد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید