گوشی نوکیا 105 کلاسیک با پشتیبانی UPI در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

Nokia 105 Classic Feature Phone With UPI Support Launched in India: Price, Specifications

به گزارش روبی نیوز و به نقل از نگادگتس۳۶۰ وکیا 105 کلاسیک در روز پنجشنبه، 26 اکتبر در هند راه اندازی شد. این گوشی با یک برنامه داخلی UPI برای فعال کردن تراکنش های آسان تر وارد بازار شد. همچنین از اتصال رادیویی FM بی سیم پشتیبانی می کند. این شرکت برای خرید گوشی گارانتی تعویض یک ساله ارائه می دهد. این گوشی در انواع تک سیم کارته و دو سیم کارته موجود است و می توان آن را با شارژر یا بدون شارژر خریداری کرد. در دو رنگ ارائه شده است. این گوشی به مدل نوکیا 105 می پیوندد که اوایل امسال با پشتیبانی داخلی UPI 123PAY عرضه شد.

قیمت نوکیا 105 کلاسیک
نوکیا 105 کلاسیک که در رنگ های آبی و زغالی ارائه می شود، در هند با قیمت 2000 روپیه عرضه می شود. 999. این گوشی از 26 اکتبر در چهار نوع با گزینه های تک سیم کارت و دو سیم کارت به ترتیب با شارژر و بدون شارژ به فروش می رسد.

مشخصات نوکیا 105 کلاسیک
نوکیا 105 کلاسیک ادعا می کند که تحت آزمایش های سخت دوام قرار گرفته است و بنابراین ادعا می کند که عملکرد بالایی را در سخت ترین شرایط محیطی ارائه می دهد. طراحی ارگونومیک، از جمله فضای اختصاص داده شده به دقت بین کلیدها، باعث افزایش تجربه کاربر می شود.

اگرچه HMD Global هنوز برگه مشخصات دقیقی برای نوکیا 105 کلاسیک منتشر نکرده است، اما این شرکت تأیید کرد که باتری 800 میلی آمپر ساعتی بسته بندی شده در تلفن، عمر باتری طولانی و زمان آماده به کار طولانی را ارائه می دهد.

Nokia 105 Classic همچنین ویژگی های قابل توجه دیگری مانند پشتیبانی از اتصال رادیویی بی سیم FM را ارائه می دهد. این به کاربران از تجربه و لذت بردن از رادیو FM بدون نیاز به چسباندن یک جفت هدفون اطمینان می دهد.

در بیانیه مطبوعاتی، این شرکت تأیید کرد که Nokia 105 Classic از دسترسی به تراکنش UPI پشتیبانی می کند، اما جزئیاتی در مورد برنامه UPI ارائه نمی دهد. همچنین گوشی از تاریخ خرید دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید