کمک‌های مردم ورامین برای سیل زدگان جمع‌آوری شده است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم ورامین برای سیل زدگان جمع‌آوری شده است.

به گزارشایسنا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در جلسه جمعی از خیرین ورامین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ورامین همیشه در حوادث و رخدادها حضور تأثیرگذار داشته و در این مقطع نیز جهت کمک به سیل زدگان قطعاً قدم‌های مؤثری توسط مردم ولایی ورامین برداشته خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تشکر از کمک‌های مردم برای سیل زدگان کشور تاکنون گفت: هدایای نقدی و غیر نقدی مردم در همه مساجد جمع‌آوری شده و تحویل هلال احمر و کمیته امداد خواهد شد.

محمودی گفت: وقوع سیل حادثه تلخ و ویرانگر و حقیقتاً غم‌انگیزی است و مسئولان اظهار می‌دارند، این سیل طی ۱۰۰ سال اخیر بی سابقه بوده است و خسارات فراوانی وارد کرده است، زمانی که رودخانه‌ها لایروبی نمی‌شود، در حریم رودخانه‌ها خانه سازی می‌شود و هشدارها را جدی نمی‌گیریم، عاقبت شاهد این حوادث تلخ خواهیم بود.

وی بر کمک رسانی مردمی به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: امروز سیل مغازه و سرمایه و خانه بسیاری از هم وطنان را با خود برده است و باید با سخاوت به این عزیزان کمک کنیم.

در ادامه این جلسه کارخانه معاون فرماندار نیز از برگزاری جلسات ویژه جهت دهداری‌ها و شوراهای روستایی، مدیران مدارس، اصناف و اتحادیه‌ها خبر داد و افزود: تاکنون لوازم مورد نیاز مناطق سیل زده تهیه و ارسال شده ولی همچنان این مناطق محتاج یاری هستند و باید همه مردم دست در دست یکدیگر هموطنان را یاری کنند.

وی استفاده از فرصت شهرک‌های صنعتی و تشکل‌های مردم نهاد را بسیار مهم دانست و بیان داشت: هلال احمر موارد مورد نیاز را تهیه و در قالب کاروان‌هایی به مناطق سیل زده ارسال کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید