کاهش ۶۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مرکزی

کاهش ۶۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در اولین روز از فروردین ماه ۹۹، بالغ بر ۶۹ درصد کاهش تردد وسایل نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است.

 علی زندی فر در گفت و گو با ایسنا، درخصوص وضعیت تردد در جاده‌های استان مرکزی بیان کرد: با تحلیل تردد در 62 محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در روز اول فروردین‌ماه، ۲۱۶ هزار و ۶۶۸ وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 69 درصد کاهش تردد رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه 13 درصد تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، افزود: تردد در این حوزه ۰.۳ درصد کاهش داشته است.

زندی‌فر تردد با بیان اینکه در روز اول نوروز هزار و ۳۷۸ دستگاه اتوبوس تردد داشتند که نسبت به سال گذشته ۷۵ در صد کاهش نشان می‌دهد، گفت: ورودی وسایل نقلیه به استان در روز گذشته ۵۰ هزار و ۸۱ وسیله با کاهش ۷۲ درصد و میزان خروجی ۴۱ هزار و ۲۵۲ وسیله با ۷۵ درصد کاهش بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به وضعیت جوی محورهای استان در دوم فروردین ماه 1399 اظهار کرد: صبح امروز در محور اراک ازنا (گردنه قاقان) شاهد بارش برف بودیم.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید