کاهش بارترافیکی پل شهید همدانی با بازگشایی قسمت زیرپل

کاهش بارترافیکی پل شهید همدانی با بازگشایی قسمت زیرپل

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان گفت: قسمت زیر پل شهید همدانی طی چند روز آینده بازگشایی می‌شود و حجم بار ترافیکی که در این منطقه وجود دارد کاهش می‌یابد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پروژه پل شهید همدانی کارشناسی شده است، اظهار کرد: این پل به جابه‌جایی خودروها از میدان باباطاهر به میدان عاشورا کمک می‌کند اما فعلاً مشکلاتی وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر عرض میدان باباطاهر گرفته و به قسمت سواره‌رو اضافه شده است و باید باری که از سمت میدان‌بار به سمت پل حرکت می‌کند روان شود، همچنین فعلاً قسمت زیر پل تکمیل نشده و اگر این قسمت بازگشایی شود این مشکلات برطرف می‌شود.

جمالی تصریح کرد: مشکل عمده این منطقه این است که ساکنان شهرک‌های فرهنگیان و مدنی قبلاً مسیرهای دیگری را برای تردد انتخاب می‌کردند اما با توجه به کوتاهی مسیر از این منطقه عبور می‌کنند و این موضوع در میدان باباطاهر مشکل ترافیکی ایجاد کرده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه حجم بار ترافیکی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در این منطقه وجود دارد، یادآور شد: این مشکلات مقطعی است و طی چند روز آینده برطرف خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: متأسفانه آمار برخورد موتور سیکلت با عابران پیاده در شهر همدان افزایش یافته و شدت آسیب ناشی از این برخوردها هم بالاست، بنابراین شهروندان و راکبان موتورسیکلت باید دقت زیادی داشته باشند، همچنین طی چند روز گذشته طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش به ویژه موتور سیکلت‌ها آغاز شده و با متخلفان طبق قانون رفتار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید