پاسخ استعلام سرمایه‌گذاری ظرف یکماه اعلام شود

پاسخ استعلام سرمایه‌گذاری ظرف یکماه اعلام شود

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند ظرف مدت یک ماه نسبت به پاسخگویی به استعلامات طرح‌های اقتصادی اقدام کنند.

محمدهادی ایمانیه عصر شنبه ۲۷ آذر در کارگروه توسعه و سرمایه گذاری فارس، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا پاسخ استعلام‌های طرح‌های اقتصادی را ظرف مدت زمان یک ماه ارائه دهند.

او اضافه کرد: اگر دستگاهی پاسخی به استعلامات طی مدت زمان مشخص شده نداد پاسخ آن دستگاه باید مثبت ارزیابی شده و نسبت به دریافت سایر مجوزها اقدام شود.

استاندار فارس تاکید کرد: برای دریافت مجوز فعالیت بنگاه‌های اقتصادی پیشتر ١٢ استعلام از دستگاه‌های متولی نیاز بود اما اکنون با مصوبه‌ای که در کارگروه توسعه استان فارس مورد تصویب قرار گرفت مقرر شده تا ١٢ دستگاه متولی ظرف مدت یک ماه پاسخ استعلام‌های مربوطه را ارائه دهند.

ایمانیه ادامه داد: پیشتر برخی از سرمایه گذاران نسبت به دریافت مجوز اقدام می‌کردند اما اقدام به ساخت در این طرح‌ها انجام نمی‌شود، این در حالی است که مقرر شده برای تمام طرح ‌های اقتصادی زمان بهره برداری معین شده تا استان از این سرمایه گذاری‌ها بهره مند شود.

سند جامع مدیریت آب تدوین می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس نیز در حاشیه کارگروه توسعه و سرمایه گذاری فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: سند جامع مدیریت آب استان با همکاری دستگاه‌های بهره بردار و دانشگاه به زودی تدوین می‌شود.

احمدعلی افکاری یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در استان فارس وجود داشته موضوع آب است و این مشکل طی سال آینده نیز در استان مطرح خواهد بود.

او اضافه کرد: در راستای جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌های متولی طرح مطالعاتی حوزه آب در بازه زمانی یک و پنج ساله تدوین گردد تا در کنار این موضوع مسئله اقتصاد آب نیز مدنظر باشد.

افکاری ادامه داد: اولویت‌های اقتصاد آب اصلی ترین اولویتی است که در این طرح قرار است مدنظر قرار بگیرد و در کارگروه  مربوط به این بخش قرار است تمام دستگاه‌های دست‌اندرکار این حوزه حضور داشته و مسائل مربوط به این طرح را ارائه دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید