نیروی انتظامی پیشتاز در جهاد و فداکاری برای حفظ امنیت و آرامش مردم است

نیروی انتظامی پیشتاز در جهاد و فداکاری برای حفظ امنیت و آرامش مردم است

 دبیر دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: نیروی انتظامی پیشتاز جهاد، فداکاری و حضور در صحنه برای حفظ امنیت، سلامت و آرامش مردم است.

 ماموستا اقبال بهمنی، به همراه جمعی از علمای اهل سنت شهرستان سنندج با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان دیدار و گفت و گو کردند.
دبیر دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اقدام بجا و سریع نیروی انتظامی که در اولین فرصت فرد اهانت کننده به مقدسات اهل سنت در مراسم عزاداری در تهران را دستگیر کردند قدردانی و بیان داشت: وحدت و همبستگی اهل سنت و شیعه، سدی محکم در مقابل فتنه دشمنان است.
وی افزود: برای مقابله با جهان استکبار باید براداران شیعه و سنی در کنار هم و دوشادوش یکدیگر باشند تا فتنه دشمنان اسلام ناکام بماند.
ماموستا بهمنی خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی توانسته به وظایف ذاتی خود که همان استقرار نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنیت و مجرمان است به نحو مطلوبی عمل کند و آسایش و آرامش مطلوبی را به مردم هدیه دهد.
دبیر دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی پیشتاز جهاد، فداکاری و حضور در صحنه برای حفظ امنیت، سلامت و آرامش مردم است.
منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید