نقش رسانه در ایجاد هر تحول پررنگ است

 نقش رسانه در ایجاد هر تحول پررنگ است

  مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در ایجاد هر تحولی نقش رسانه پررنگ است.

مهندس کرم گودرزی با حضور در خبرگزاری ایسنا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز ۱۷ مردادماه به نام شهید صارمی از خبرنگاران گرامی خطه لرستان نامگذاری شده و این افتخاری بوده که نصیب مردم این استان شده است.
وی  با بیان اینکه  رسانه و خبرنگار می‌تواند در پیشرفت و توسعه لرستان، شهر و حتی دهستان موثر باشد، ادامه داد: معتقدم هر جا در دنیا تحولی ایجاد شود (روحی، روانی، اقتصادی، فرهنگی و …) نقش رسانه در آن تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: کشوری در دنیا وجود ندارد که مردمش به وفاق ملی رسیده اما نقش خبرنگار در آن کمرنگ باشد.
گودرزی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی می‌تواند در بین سازمان‌ها و مردم رقابت ایجاد کند، افزود: این مهم در ایجاد انگیزش برای خدمت رسانی بهتر به مردم ضروری است.
وی با بیان اینکه در بخش زیرساخت روستایی و صنعتی کارهای خوبی انجام شده به طوریکه سال گذشته ۲۳۴ روستا و ۲۷۵ واحد صنعتی گازرسانی شدند، اظهار کرد: خوشبختانه شرکت گاز لرستان جزو استان‌های مطرح کشور است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه گازرسانی خدمت ارزشمندی است و چنانچه به خوبی مدیریت نشود می‌تواند جان هموطنان را تهدید و مسائل اقتصادی و زیست محیطی را به مخاطره اندازد، تصریح کرد: در بحث استانداردسازی اقدامات خوبی انجام شده و دولت نیز در مصرف آن استانداردسازی کرده و شهروندان نیز همکاری لازم را دارند.
گودرزی با بیان اینکه میزان مسمومیت در سال گذشته نسبت به یک سال قبل از آن کاهش داشته است، گفت: هدفمان به صفر رساندن این میزان مسمومیت در سال ۱۴۰۰ است تا بتوانیم ایمنی لازم را برای هم استانی‌ها فراهم سازیم.
وی از بهینه سازی موتورخانه‌ها و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس خبر داد و گفت: نقش رسانه در این راستا بسیار یاری رسان بود.
منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید