مشارکت ۹۶ درصدی مردم ابهر در طرح غربال‌گری کرونا

مشارکت ۹۶ درصدی مردم ابهر در طرح غربال‌گری کرونا

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر از مشارکت ۹۶ درصدی مردم ابهر در طرح غربال‌گری کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، وجیه‌الله نوروزی عصر روز گذشته (۱۲ فروردین) در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ابهر، گفت: منع عبور و مرور از ورودی‌های شهرستان ابهر با همکاری نیروی انتظامی، اداره بهداشت، ثبت‌احوال و فرمانداری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت ۹۶ درصدی مردم ابهر در طرح غربال‌گری کرونا، اظهار کرد: از شهروندان باقی مانده نیز درخواست می‌شود در این طرح ملی شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به کمک‌های مردم برای مقابله با این بیماری، ادامه داد: برای مقابله با کرونا در شهرستان تلاش‌های فراوانی انجام شده است و امیدواریم با همت همگانی از این مشکل نیز عبور کنیم، البته با مدیران کم کار نیز به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ابهر با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و اعمال محدودیت‌های تردد، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با عدم حضور خانوادگی و انفرادی در پارک‌ها، بوستان‌های شهری و روستایی، تفرجگاه‌ها، طبیعت و مناظر دیدنی و اطراف سدها خصوصاً سد کینه‌ورس و…. در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تلاش و زحمات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران را پاسداری و با تداوم ماندن در خانه از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قدردانی کنیم و یقینا با همت و همدلی همگانی کرونا ویروس را شکست خواهیم داد.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید