مسئولان و دستگاهها باید به فکر جوانان باشند

امام جمعه هشترود گفت: اداراتی که در امور جوانان فعالیت دارند باید مشکلات مربوط به این قشر را بر طرف کنند و در مورد حل بحران بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج و معیشت مردم بخصوص جوانان اقدام كنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در دیدار با جمعی از جوانان هشترود خاطر نشان کرد: بار عمده حرکت و پیشرفت کشور بر دوش جوانان است چرا که رشد و تعالی کشور در گرو اندیشه های ناب جوانان است که با درخشش در همه حوزه ها علمی، فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و …  ایران اسلامی را بلند آوازه کرده اند.
وی افزود: مشکلات جوانان منطقه باید با درایت مسئولان مربوطه حل و فصل شود و موانع اشتغال از سر راه جوانان برداشته شده تا شخصیت جوان در اثر بیکاری و نداشتن یک شغل مناسب و آبرومند زیر سوال نرود.
رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود نیز در این جلسه گفت: مسئله جوان و اشتغال همراه با حل شدن مشکل مسکن و ازدواج باید در کارگروه های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و با همکاری سایر ادارات مشکلات حوزه جوانان حل شود چرا که؛ اگر به جوانان توجهی نشود آسیب های اجتماعی مختلف دامن گیر جوانان خواهد شد.
حجت حسین پور ادامه داد: متولیان امر در حوزه جوانان باید بیش از پیش به فکر جوانان باشند و از افراد نیکوکار کمک بگیرند و به کسانی که دستی در کار خیر دارند متذکر شوند که در کنار جهاد مدرسه سازی و مسجد سازی یک جهاد کمک به جوانان برای حل مشکل بیکاری و ازدواج را راه اندازی کنند چرا که منابع دولتی به تنهایی جوابگوی خواسته های بر حق جوانان نیست.
وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان هشترود در سال گذشته برای ایجاد روحیه و نشاط در بین مردم بخصوص جوانان علاوه بر برگزاری نشست های هم اندیشی، انجام مشاوره رایگان در طول سال، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و چندین مورد دیگر، پنج مورد جشنواره با عناوین مختلف را برگزار کرده و نشاط و شادابی را برای مردم منطقه به ارمغان ا آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید