مداحان در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) مرجع و نقش هدایتگری دارند

مداحان در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) مرجع و نقش هدایتگری دارند

ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین گفت: مداحان در راه ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) باید مرجع و نقش هدایتگری داشته باشند و باید در این راه تلاش مضاعف کنند.

سرهنگ حبیبی در نشست شوراهای استانی کانون‌های بسیج مداحان اظهار کرد: محبت و عشق جوشان به اهل بیت (ع) دلیل باقی ماندن جریان شیعه با همه معارف مستحکم آن در طول زمان و تاریخ با وجود دشمنی های فراوان است.

وی با بیان اینکه بیشترین تلاش دشمن در انحراف جوانان است تصریح کرد: از آنجایی که جوانان اکثریت کشور هستند دشمن به دلیل کثرت و آسان پذیری و زود پذیری جوانان در تلاش انحراف جوان ها هستند.

حبیبی، رمز موفقیت و تاثیرپذیری کلام مداحان را تلاش برای خدا، دین خدا و اخلاص و رضایت خداوندی  دانست و افزود: آنچه که باعث رشد فرهنگی و دینی جامعه می‌باشد توجه و هدایت استعدادها و خلاقیت ها و ذوق هایی که در جوان‌های هیئت هاست به سوی تبلیغ درست است که این از وظایف اصلی مداحان خواهد بود.

جانشین سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین با بیان اینکه سرنوشت انقلاب برای نسل جوان توسط مداحان تشریح باید شود گفت: در تبلیغ و مداحی گزینش مخاطب و گزینش محتوا با حداکثر اهتمام مورد توجه باید قرار گیرد.

حبیبی با بیان اینکه مداحان نقطه اتصال بین مردم و اهل بیت (ع) هستند گفت: مداحان در راه ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) باید مرجع و نقش هدایتگری داشته باشند و باید در این راه تلاش مضاعف کنند.

وی مداحان را الگوی مردم دانست و افزود: مداحان در اقتصاد، سیاست، سبک زندگی و … الگوی مردم هستند و باید طوری تاثیرگذار باشند که وقتی شخصی از مراسم روضه برگشت تغییر مثبت در خود مشاهده کند.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این نشست از کانون های فعال و برتر بسیج مداحان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید