مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند

مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند

 نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا و با گرامیداشت ۱۷ مرداد که مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی  و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار چشم بینای جامعه است که مشکلات بسیاری از افراد جامعه و معضلات آنها را می‌بینند و دردشان را می‌شنوند و به عنوان مطالبه‌گران بصورت شبانه‌روزی و بدون هیچ چشم‌داشتی زندگی خود را وقف بیان مشکلات مردم و حقایق جامعه کرده‌اند.
وی اضافه کرد: قلم این قشر در مسیر عدالت و رفع مشکلات جامعه است و همچنان که خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده است قلم این قشر در مسیری است که حقایق را بیان می‌کنند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران قشری زحمتکش و بی‌ادعا هستند که با از خودگذشتگی و ایثار به بیان مشکلات جامعه می‌پردازند که حتی به لحاظ مالی و امنیتی برای آنان ممکن است پیامدهایی داشته باشد.
ابراهیمی تاکید کرد: مجلس و دولت نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند چرا که حرفه این قشر حساس و طاقت‌فرساست و متاسفانه در سالیان گذشته به آنان توجهی نشده است و ضرورت دارد وزارت ارشاد و دستگاه‌های دولتی به مشکلات آنان بپردازند.
وی گفت: مظلومیت این قشر تا آنجاست که در شهرستان‌ها خانه‌ای را برای همفکری در بیان حقایق، ضعف‌ها، مشکلات و کاستی‌های خود ندارند اما به بیان ارزش‌ها و مشکلات جامعه با قلم خود می‌پردازند.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر خبرنگاران به عنوان گروه مطالبه‌گر مردم پیگیر مشکلات و مسائل جامعه نباشند خیلی از فسادها بیان نمی‌شود و بنده به عنوان نماینده مردم به این قشر فرهیخته و زحمتکش خسته‌نباشید و خداقوت می‌گویم.
منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید