فرماندار جزئیات ثبت نام در ستاد انتخابات پیشوا را تشریح کرد

فرماندار جزئیات ثبت نام در ستاد انتخابات پیشوا را تشریح کرد

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: ستاد انتخابات شهرستان پیشوا در ایام ثبت‌نام از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری پذیرای داوطلبان در فرمانداری است و تمام ساز و کارهای لازم برای ثبت‌نام و برگزاری انتخابات باشکوه و رقابت بر مبنای قانون در نظر گرفته شده است.

 حسین عباسی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در حوزه شهرستان پیشوا و تدابیر لازم برای ثبت نام کاندیدا در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری شروع می‌شود و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه به مدت ۷ روز ادامه دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: ارائه گواهی عدم سوءپیشینه هنگام ثبت‌نام از سوی داوطلبان الزامی است و بر همین اساس داوطلبان از ۱۶ آذر فرصت داشتند با مراجعه به مراجع ذیربط نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

عباسی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و برای تسهیل و پیشگیری از طولانی شدن روند و افزایش حجم ثبت‌نام در روزهای آخر مهلت قانونی، داوطلبان نام‌نویسی خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند و این مهم را به روزهای پایانی موکول نکنند.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان پیشوا در ایام ثبت‌نام از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری پذیرای داوطلبان در فرمانداری است و تمام ساز و کارهای لازم برای ثبت‌نام و برگزاری انتخابات باشکوه و رقابت بر مبنای قانون در نظر گرفته شده است.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید