سکوی قهرمانی مسابقات کونگ فو انتخابی استان زیر پای ملایری‌ها

سکوی قهرمانی مسابقات کونگ فو انتخابی استان زیر پای ملایری‌ها

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز مسابقات کونگ فو انتخابی استان با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستادند.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: تیم کونگ فوتو آ ملایر که توانسته بود از سوی انجمن کونگ فو تو آ این شهرستان در مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان در رشته سلاح سرد با مربیگری و سرپرستی ” مصطفی محمدی” شرکت کند، توانست در مقابل هم استانی های خود عرض اندام کرده و با کسب پنج مدال درخشان طلا و برنز این مسابقات بر سکوی قهرمانی آن بایستد و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشوری آن را دریافت کند.

وی با بیان اینکه مسابقات کونگ فو تو آ انتخابی استان با حضور تیم هایی از دیگر شهرستان های  استان در سالن کونگ فو همدان برگزار شد، اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها، فرشید بیات در اجرای جفت نانچیکو، مهدی جعفری در اجرای چوب بلند، علی محمدی در اجرای چوب بلند و ابوالفضل جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام اول و مدال طلا را کسب کردند و مهدی جعفری در اجرای تک نانچیکو مقام سوم و مدال برنز را احراز کرد.

سپهری نیا در ادامه اظهارکرد: همچنین یک دوره مسابقه دو و میدانی رده‌های پایه در راستای اجرای طرح استعدادیابی و ارتقای سواد حرکتی در پیست دو و میدانی استادیوم ۵۰۰۰ نفره سردار شهید حاج مرتضی روحیان ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر هدف از این مسابقات را ایجاد انگیزه و تشویق خانواده ها برای فرهنگ سازی و جذب فرزندان خود به ورزش و معرفی مستعدین ورزشی عنوان کرد و افزود: این مسابقه در رده های سنی پایه با همکاری اداره ورزش و جوانان، واحد تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و مدیریت دبستان شهید خرسندی با مربیگری و سرپرستی ” رسول الله وردی” برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ نفر از دانش آموزان دبستان شهید خرسندی در این طرح و مسابقه شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: اجرا و برگزاری اینگونه طرح ها و مسابقات، راهی مناسب و مطلوب در استعدادیابی و تشویق فرزندان در تمامی رده های سنی به شمار می‌رود.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید