رصد وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور

رصد وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری کشور

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به سفرهای استانی اعضای این ستاد گفت: در این سفرها وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری مورد رصد قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، «ولی تیموری» امروز چهارم فروردین ماه در حاشیه بازدید از ارگ تاریخی راین، اظهار کرد: هدف از سفر اعضای ستاد مرکزی خدمات سفر کشور به استان‌ها، عرض خدا قوت و خسته نباشید به نوروزبانان سطح کشور و همچنین رصد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری، اماکن تاریخی و گردشگری استان‌های گردشگرپذیر است.

وی افزود: طی سفر دو روزه‌ای که به استان کرمان انجام شد، شرایط موجود کاملا رضایت‌بخش بود که جای تشکر دارد.

تیموری بیان کرد: مسوولان استان کرمان در قالب ستاد مرکزی خدمات سفر و همچنین مقام عالی استان در تلاش هستند در کنار مدیریت صحیح و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند زیرا مردم این خطه از کشور مردمی مهمانواز هستند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: امروز در شهر توریستی راین شاهد بنای تاریخی ارگ راین بودیم که توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان مرمت و بازسازی شده و به زودی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و با کاربری اقامتی و پذیرایی به ارائه خدمات گردشگری خواهد پرداخت.

تیموری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با حفظ شیوه‌های بهداشتی به استان کرمان سفر کنند و با آداب و رسوم و مناطق خوش آب و هوای این منطقه از جنوبشرق کشور آشنا شوند و استفاده کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید