راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون کرونا در چابهار

راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون کرونا در چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری بسیج، شبکه بهداشت و فرمانداری در راستای سرعت بخشیدن به روند ایمن‌سازی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان چابهار راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا رحمدل بامری فرماندار شهرستان ویژه چابهار ۲۰ تیرماه در مراسم افتتاح سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون اظهار داشت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم، توان و تلاش همه ایرانیان اعم از نخبگان، کادر بهداشت و درمان، خیران و خصوصا بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران همچنان که در همه عرصه‌ها حضوری فعال، اثرگذار و چشمگیر داشته و دارد، در این برهه هم نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده است و همانگونه که در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم با همدلی و هم‌افزایی، کارها را به خوبی پیش ببریم، در این مرحله هم با تلاش و همت همگانی و البته با تولید افتخارآفرین واکسن ایرانی که رهبر معظم انقلاب هم از همین واکسن ایرانی استفاده کردند، بر این ویروس غلبه خواهیم کرد.

فرماندار چابهار اضافه کرد: تزریق واکسن ایرانی توسط مقام معظم رهبری، یک پیام برای همه ما است که قدردان جوانان، نخبگان و کشور و نظام خودمان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در تامین لوازم ابتدایی پزشکی هم ما را تحریم کرده‌اند گفت: هم‌اکنون با تولید انواع واکسن، می‌توانیم در سطح دنیا صاحب نظر باشیم و حرف برای گفتن داشته باشیم، آن هم با واکسنی که نسبت به سایر واکسن‌ها از ایمنی و اثرگذاری بالاتری برخوردار است.

بامری افزود: این فرصت برای حوزه تحت پوشش شهرستان چابهار هم فراهم شده است تا مردم بتوانند نسبت به ویروس کرونا ایمن شوند و باتوجه به شرایط استان سیستان و بلوچستان، طرح واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات غیرضروری، از این فرصت برای تزریق واکسن کرونا استفاده کنند.

فرماندار چابهار با بیان اینکه استفاده از واکسن بومی، عزتمندی مردم و کشور را در سطح بین‌المللی به دنبال دارد اظهار داشت: از عُلما و نخبگان منطقه هم درخواست می‌کنیم اهمیت این موضوع را به اطلاع اقشار مختلف جامعه برسانند و همه برای واکسیناسیون همگانی و پیشگیری از شیوع کرونا همت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید