دست‌یابی به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی

دست‌یابی به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی

 سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان گفت: با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی می‌توان شعار سال را محقق کرد.

سیروس صارمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پارسال با همه مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع جهانی ویروس کرونا به پایان رسید و سازمان ملی استاندارد ایران نیز با تاسی از شعار سال گذشته مبنی بر «جهش تولید» نقش‌آفرین بود و در راستای تولید محصولات داخلی و کمک به رونق صادرات، اقدامات موثری را انجام داد.

وی افزود: در سال‌جاری نیز با توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری، به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تلاش خواهیم کرد با تسهیل فرآیندهای استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحدهای تولیدی و ارائه بسته‌های حمایتی، از تولیدکنندگان داخلی پشتیبانی کنیم و موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و رونق صادرات غیرنفتی از پیش رو برداریم.

این مسئول ادامه داد: این استانداردها هستند که باعث بالا رفتن کیفیت تولیدات داخلی خواهد شد و رعایت استانداردها، موانع صادرات را مرتفع خواهد کرد و بدون شک، اقبال بازارهای بین‌المللی برای خرید تولیدات ایرانی را در پی خواهد داشت.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: چنانچه محصولات داخلی با استاندارد آغشته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار شود، منجر به استقبال مردم از تولیدات داخلی شده و زمینه رقابت بین شرکت‌های داخلی افزایش می‌یابد.

صارمی  یادآور شد: بی‌شک اولویت اول و اصلی مردم برای استفاده از کالاها، بحث کیفیت آن‌ها است و تولیدکنندگان باید خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده ساخته و محصول باکیفیت، قابل قبول و درخور آن‌ها عرضه کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید