در انتخاب استاندار ایلام اولویت با نیروهای بومی باشد

در انتخاب استاندار ایلام اولویت با نیروهای بومی باشد

 نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: در کارهای اجرایی استان دخالتی ندارم، وظیفه خود می دانم که برای کمک به استان ایلام از نیروهای بومی و  نخبه حمایت نمایم چون اگر حمایت و وحدت نباشد استان آسیب می بیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین “اله نور کریمی‌تبار” در دیدار با رؤسای ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه  انتخاب استاندار بومی، انقلابی و جهادی باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد:  وحدت بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و احزاب می تواند منجر به انتخاب اصلح ترین استاندار  شود و بنده  به هیچ عنوان به دنبال فرد خاص و گزینه خاصی  برای استانداری نیستم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: در کارهای اجرایی استان دخالتی ندارم، وظیفه خود می دانم که برای کمک به استان ایلام از نیروهای بومی و  نخبه حمایت نمایم چون اگر حمایت و وحدت نباشد استان آسیب می بیند.

منتظری، دبیر ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار گفت: مقام معظم رهبری به عنوان پدر معنوی انقلاب اسلامی، ریزترین مسئله جامعه را بطور دقیق بررسی، تجزیه و تحلیل می کند تا به نظام آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، در ورودی های سیستم استخدامی دقت و نظارت کافی وجود ندارد،  افزود: هر کجا نیاز باشد به خاطر نظام و انقلاب پای رهبری این انقلاب ایستاده ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمران احمدی، رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان نیز در این دیدار گفت: متاسفانه در استان جزیره ای عمل می شود و جای تأسف دارد که هنوز بعد از چندین ماه؛ استاندار ایلام انتخاب نشده و  متأسفانه وحدت و برادری در استان فراموش شده است و برخی به دنبال گرفتن غنائم هستند.

وی گفت: دولت نسبت به جابجایی مدیران زودتر اقدام کند، مردم مشکل اقتصادی دارند و تا این تیم عوض نشود، مشکل اقتصادی مردم حل نخواهد شد، ما نیروهای توانا و فداکار زیاد داریم.

“بازدار” دبیر ستادهای کرد حامی آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار گفت: نام استان ایلام با دو عنوان محرومیت و مظلومیت عجین شده است.

وی بابیان اینکه استان ایلام را به چند شهرستان محدود نکنیم، یادآور شد: پتانسیل های اقتصادی و اجتماعی که در سایر شهرستان های استان وجود دارد تنها در مرکز استان نیست، بنابراین باید در موضوعات مختلف تمام استان را دید.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید