درب‌های امامزادگان در حوادث اخیر به‌روی مردم باز بود/ روحانیون اعزامی به کمک مردم شتافتند

درب‌های امامزادگان در حوادث اخیر به‌روی مردم باز بود/ روحانیون اعزامی به کمک مردم شتافتند
معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه کشور با تأکید بر اینکه در حوادث اخیر درهای امامزادگان، زائرسراها و اماکن مذهبی برای اسکان مسافران و زائران باز بود، گفت: در استان‌هایی که مردم آسیب دیده بودند هیئت امناء، مبلغین و روحانیون اعزامی به کمک مردم شتافتند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
 حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه کشور در حاشیه حضور خود در قزوین و بازدید از طرح نوروزی آرامش بهاری اظهار کرد: برنامه آرامش بهاری برای نهمین سال در سطح کشور اجرا می‌شود که در امامزاده حسین(ع) استان قزوین به شکل ویژه‌ای در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: غرفه‌های آماده شده هم فضای مفرح و شادی را ایجاد کرده است و هم معارف قرآن و اهل بیت(ع) را در قالب برنامه‌های شاد و بازی‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه کشور در خصوص حوادث اخیر تشریح کرد: در سراسر کشور درهای امامزادگان، زائرسراها و اماکن مذهبی برای اسکان مسافران و زائران باز بود؛ در استان‌هایی که مردم آسیب دیده بودند نیز هیئت امناء، هم مبلغان و روحانیون اعزامی به کمک مردم رفتند و با طبخ غذای گرم و توزیع آن در بین آسیب‌دیدگان از اولین ساعات و روزهای وقوع این حوادث به یاری آن‌ها شتافتند.

دیدگاهتان را بنویسید