دانلود زیرنویس فیلم In nome del popolo italiano 1971 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم In nome del popolo italiano 1971 زیرنویس فیلم به نام مردم ایتالیا یک فیلم کمدی-درام ایتالیایی محصول 1971 به کارگردانی دینو ریسی است. این بازتابی در مورد بحران قوه قضاییه ایتالیا و پدیده رو به رشد فساد است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم In nome del popolo italiano 1971 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم In nome del popolo italiano 1971 این فیلم که در رم و اطراف آن می گذرد، به طرز ترسناکی واقع گرایانه، بی رحمانه و ترسناک شرارت دو مرد قدرتمند ایتالیایی در دهه هفتاد را روایت می کند: یک کارگردان ساختمان های غیرقانونی (ویتوریو گاسمن)، یک فاشیست افراطی، و یک قاضی درستکار، با ظاهری بدبین.

زیرنویس فیلم In nome del popolo italiano 1971 - بلو سابتايتل

زیرنویس In nome del popolo italiano 1971 تا حدی به قانون ایتالیا (Ugo Tognazzi). هر دو با توجه به تضادهای اجتماعی، سیاسی و فلسفی بین این دو مرد نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند. همه از یکدیگر متنفرند و دوست دارند آن را حذف کنند، اما فقط به دلیل مثال بدی که این دو نفر به مردم قدرت می دهند، بسیاری از ایتالیایی ها به دلیل تقلب و بی ادبی سازنده فاشیست و قاضی کمونیست تحت تأثیر قرار می گیرند.

زیرنویس In nome del popolo italiano 1971 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم به نام مردم ایتالیا 1971 کارگردان، دینو ریسی، با تمرکز بر داستان این دو مرد که مخالف یکدیگر هستند، بر بدعهدی ها و ضعف مردم ایتالیا در واکنش مناسب تأکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید