دانشگاه‌ها باید برای معضلات فرهنگی و اجتماعی راهکار عملی ارائه دهند

دانشگاه‌ها باید برای معضلات فرهنگی و اجتماعی راهکار عملی ارائه دهند

 رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: دانشگاه‌ها باید برای معضلات فرهنگی و اجتماعی راهکار عملی و کاربردی ارائه دهند.

مهران اوچی ۲۱ شهریورماه با بیان این مطلب افزود: باید دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به مطالبات به حق مردم پاسخ‌دهی داشته و راهبردهای عملیاتی ارائه دهند.
وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم چنین وانمود می‌کنند که تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی بیشتر کلیشه‌ای هستند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با تمام ظرفیت‌هایش در خدمت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم استان اردبیل می باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه واحد استانی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در اردبیل فعال بوده و با اخذ مجوز واحد استانی خبرگزاری سینا پرس هم در استان اردبیل کار خود را شروع کرده است، ادامه داد: خبرگزاری سینا پرس صرفاً در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کند و ما در این خبرگزاری‌ها در خدمت دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی هستیم.
اوچی با بیان اینکه مرکز افکارسنجی ایسپای جهاد دانشگاهی هم بازوی فرهنگی محسوب می‌شود، اضافه کرد: ستاد کرونای استان به‌خوبی از ظرفیت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استفاده کرد طوری که آمارهای ستاد کرونا در اختیار این مرکز قرار می‌گرفت و آمارها در این مرکز تجزیه‌وتحلیل شده و برای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در اختیار ستاد کرونا قرار می‌گرفت.
منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید