جدی جمهوری اعظم با تاریکی جدیدی روبرو می شود

 

به گزارش سايت دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده لوکاس فیلم رسما پرده یکی از مرموزترین پروژه های خود را برداشته است، زیرا سرانجام تریلر پیش درآمد مورد انتظار جنگ ستارگان، The Acolyte منتشر شد. جدیدترین سری جنگ ستارگان دیزنی پلاس به دلایل مختلف یکی از مهم‌ترین سریال‌ها است. در درجه اول، این به این دلیل است که The Acolyte اولین نمایش لایو اکشن جنگ ستارگان است که در دوره High Republic رخ می دهد، که چند صد سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace روی می دهد. جمهوری عالی به عنوان زمان صلح و رفاه برای نظم جدی در نظر گرفته می شود، اما همانطور که The Acolyte فاش خواهد کرد، چیزی تاریک و شوم در سایه های کهکشان در کمین است.

این تریلر یک نگاه جدید و هیجان انگیز به The Acolyte به ما می دهد و این تهدید منحصر به فرد را که جدی های جمهوری اعظم مجبور به مواجهه با آن هستند، آزار می دهد. به نظر می‌رسد این نمایش خود را به‌عنوان نوعی سریال معمایی قتل می‌سازد، جایی که یک سیث آکولیت مشتاق در حال شکار و کشتن شوالیه‌های جدی در سراسر کهکشان است. هنوز مشخص نیست که این فرد کیست و اهداف آنها چیست، اما کاملاً واضح است که این مأموریت تاریکی خواهد بود، همانطور که Saw Gerrara (Forest Whitaker) زمانی گفت: “دروغ ها و فریب ها”.

 

تریلر The Acolyte با سنت تریلر جنگ ستارگان مطابقت دارد و بسیاری از جزئیات داستان و اسرار آن را پنهان نگه می دارد. این بدان معنا نیست که ما هنوز نمی‌توانیم تریلر مربوط به نکات کوچک و مرجعی را که برای این سری جدید هیجان‌انگیز تنظیم می‌شود، تجزیه و تحلیل کنیم.

 

تریلر The Acolyte با آموزش جوانان شروع می شود

اولین چیزی که The Acolyte در اولین تریلر خود نشان می دهد، گروهی از جوانان جدی است که روش های مدیتیشن را آموزش می دهند. معلم آنها یک جدای مستر سول است – یک شخصیت کلیدی با بازی لی جونگ جائه، ستاره بازی Squid Game. در مقایسه با سایر تریلرهای جنگ ستارگان، این یکی از تریلرهای The Acolyte زیاد در راه تخم مرغ عید پاک نیست. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که یکی از جوان‌های حاضر یک آردنیایی است – بیگانه‌ای شبیه نخستی‌سانان که آخرین بار با ریو دورانت (جان فاورو) در Solo: A Star Wars Story دیدیم. شروع تریلر با جوان‌ها نیز به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تنها مجموعه دیگری که تاکنون دریافت کرده‌ایم، مجموعه انیمیشن پیش دبستانی، Star Wars: Young Jedi Adventures است، که گروهی از جوانان را دنبال می‌کند که در طول زندگی خود متوجه می‌شوند که جدی می‌شوند. دوران طلایی نظم

 

مبارزه هنرهای رزمی نقش بزرگی در صحنه‌های مبارزه The Acolyte خواهد داشت

تریلر با تمسخر آماندلا استنبرگ در نقش مای ادامه می‌یابد – شخصیت نقاب‌دار مرموز که جدای را شکار می‌کند و همنام احتمالی The Acolyte. همانطور که به زودی یاد خواهیم گرفت، او در مأموریتی است که چندین جدی بلندپایه را ترور کند. اولین هدف او شخصیت کری آن ماس، استاد ایندارا است، و با قضاوت بر اساس صحنه اکشن بعدی، کاملاً واضح است که چرا ستاره فرنچایز The Matrix برای این نقش انتخاب شده است. جایی که احتمالاً انتظار داشت که نمایش چیزی جز مبارزات شمشیر نوری نباشد، اولین صحنه اکشن در تریلر نشان می‌دهد که ایندارا از چیزی جز دست‌ها و مشت‌هایش برای دفاع از خود در برابر خنجر Mae استفاده نمی‌کند. تغییری تازه‌کننده برای فرنچایز از نظر اکشن، و به نظر می‌رسد در رویارویی بعدی مای و استاد سول ادامه پیدا کند.

 

جوناس سوتامو در نقش یک جدی ووکی جدید به «جنگ ستارگان» بازگشته است

علیرغم وقوع صدها سال قبل از حماسه اسکای واکر، همیشه این پتانسیل وجود دارد که شخصیت ها یا بازیگران تاریخ جنگ ستارگان بتوانند ظاهر شوند. به طور خاص استاد یودا در این دوران زنده بود، بنابراین نمی‌توانیم احتمال حضور فرانک اوز را رد کنیم.

 با این حال، یکی از افرادی که می‌دانیم در حال بازگشت به فرنچایز The Acolyte است، جوناس سوتامو است که نقش چوباکا را از پیتر میهیو بزرگ فقید برای سه‌گانه دنباله به ارث برده است. Suotamo دوباره در نقش Chewbacca بازی نخواهد کرد، بلکه یک Wookie Jedi کاملاً جدید به نام Master Kelnacca است.

 

نیروهای تاریک در «The Acolyte» رشته ها را می کشند

عنوان «معاون» به این معناست که معلم یا استادی در این کار دخیل هستند و این موضوع در سری جدید به خوبی می تواند صدق کند. در یکی از صحنه‌های تریلر، مای به سیاره‌ای می‌رود که بسیار شبیه به سیاره Ahch-به سیاره‌ای است که لوک اسکای واکر (مارک همیل) در فیلم Star Wars: Episode VII — The Last Jedi در آن زندگی می‌کرد. 

در آنجا، به نظر می رسد که او مشتاق ملاقات با یک چهره سایه در دوردست است، و احتمال زیادی وجود دارد که این استاد واقعی باشد که او به او خدمت می کند. به‌شدت حدس زده می‌شد که این سریال، با توجه به جایگاه The Acolyte در جدول زمانی جنگ ستارگان، می‌تواند داستان منشأ یک دارث سیدیوس جوان (یان مک دیارمید) یا شاید معلم بدنام او، دارث پلاگیس حکیم را معرفی کند.

 

تریلر “The Acolyte” با نمایش یک دوئل شمشیر نوری به پایان می رسد

به نظر می رسد که نبرد تن به تن در نمایش حضور پررنگی داشته باشد، اما بهتر است باور کنید که هنوز دوئل های شمشیر نوری زیادی وجود دارد.

یکی از این نبردها در انتهای تریلر The Acolyte نمایش داده می‌شود، جایی که یک Sith Lord (احتمالاً Mae) با یک شمشیر نور قرمز شوم مسلح می‌شود قبل از اینکه حدود نیم دوجین Jedi را به صورت رو در رو انجام دهد. با این تعداد کاربر Force، ما هرگز قبلاً یک دوئل شمشیر نوری را در مقیاس ندیده‌ایم، بنابراین این یک پیشرفت بسیار هیجان‌انگیز برای طرفداران جنگ ستارگان است. 

دیدگاهتان را بنویسید