ثبت یک اختراع بین‌المللی و چاپ بیش از ۵۵ مقاله ISI توسط اساتید گروه مکانیک دانشگاه تفرش

ثبت یک اختراع بین‌المللی و چاپ بیش از ۵۵ مقاله ISI توسط اساتید گروه مکانیک دانشگاه تفرش

 مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش از ثبت یک اختراع بین المللی، کسب مقام پژوهشگر برتر استان در سال ۹۹ و چاپ بیش از ۵۵ مقاله علمی ISI توسط ۹ عضو هیأت علمی این گروه از ژانویه ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ خبر داد.

دکتر حسنی بافرانی در این‌باره گفت: برخی از قراردادهای مذکور در قالب پایان نامه های دانشجویی تحصیلات تکمیلی در راستای ارتباط با صنعت و رفع نیازهای صنایع مختلف کشور و استان مرکزی بوده است.

وی افزود: دو شرکت دانش بنیان توسط دو عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک نیز در صنعت کشور فعال بوده اند که محصولات دانش بنیانی در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و پزشکی ارائه کرده اند. فعالیت های این دو شرکت افتخار بزرگی در حوزه فناوری برای دانشگاه تفرش است.

مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش بیان کرد: مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی موجود در دانشگاه تفرش با امکانات و تجهیزات پیشرفته در قالب آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه بستر مناسبی را برای فعالیت های پژوهشی تجربی و کاربردی این گروه فراهم کرده است.

به نقل از دانشگاه تفرش، دکتر حسنی بافرانی در پایان افزود: گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش تمام تلاش خود را برای کمک به ارتقاء صنعت کشور و بویژه استان مرکزی متمرکز کرده و کلیه فعالیت های پژوهشی خود را به صورت هدفمند در راستای اهداف بین المللی، ملی و استانی برنامه ریزی نموده است.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید