تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم تولید و توزیع مشروبات الکلی

رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: براساس تصمیمات اتخاد شده، شعبی ویژه در هر واحد قضایی به پرونده ها با موضوع مشروبات الکلی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، احمد سیاوش پور در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری گیلان از تشدید مجازات و برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی خبر داد.

وی با بیان اینکه براساس تصمیمات اتخاد شده، شعبی ویژه در هر واحد قضایی به پرونده ها با موضوع مشروبات الکلی رسیدگی خواهد کرد، افزود: به روسای واحدهای قضایی ابلاغ شده است تا در چارچوب قانون، احکام صادره برای مجازات تولید و توزیع مشروبات الکلی را تشدید کنند.

رئیس کل دادگستری استان، عرضه مشروبات الکلی در رستوران ها را عملی خلاف شرع، قانون و عفت عمومی دانست و تصریح کرد: دادستان ها در حوزه های قضایی موظف شدند تا با همراهی نیروی انتظامی ضمن بازرسی نامحسوس از رستوران ها و کافه ها، در صورت اخذ گزارش های مردمی نسبت به پیگیری، تعقیب و بازداشت مالک رستوران و معرفی آن به مرجع قضایی و تعطیلی محل کسب وی اقدام کنند.

سیاوش پور با تاکید بر اینکه براساس قانون، اموال حاصله از درآمدهای نامشروع قابل توقیف و ضبط است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، همزمان با رسیدگی به جرم آنان، فهرستی از اموال این اشخاص نیز تهیه و توسط مقام قضایی توقیف خواهد شد.منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید