انقلاب اسلامی مدیون فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر است

انقلاب اسلامی مدیون فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌ها و فداکاری دلیرمردان جهادگر و سنگرسازان بی سنگر است.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان، گفت: جهادگران جهادسازندگی و کشاورزی با فداکاری و ایثار خود و برای نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند و همواره باید به آن‌ها افتخار کرد، چرا که اگر امروز توانسته‌ایم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم، مدیون همین رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران در خاک غلطیده هستیم.

وی با اشاره به رشادت‌های جهادگران توسط نیروهای جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: پیروزی در عملیات‌های بزرگ به خاطر استقرار، آماده سازی عملیات و از جان گذشتگی جهادگران جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی بود.

وی با تاکید بر ساخت سنگرها، جاده‌ها و پل‌ها توسط نیروهای جهادسازندگی، اظهار کرد: تمامی این اقدامات در راستای پیروزی اسلام و حق علیه باطل بود و امروز این موفقیت بزرگ را مدیون شهدا جانبازان و ایثارگران جهاد سازندگی و کشاورزی هستیم که برای بازماندگان این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق در مراحل مختلف زندگی را داریم.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، پاسدار عباسقلیزاده افزود: نهاد مردمی که با مدیریت جهادسازندگی در دوران جنگ تشکیل شد، از بزرگترین اقدامات این نهاد پس ازپیروزی انقلاب اسلامی بود و همین نیروهای مردمی و خودجوش توانستند در زمان جنگ افتخارات بزرگی در منطقه کردستان و شمالغرب کشور کسب کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید