افتتاح ۸ پروژه در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور

افتتاح ۸ پروژه در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح ۸ پروژه در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت کشور اظهار کرد: امروز و در ادامه برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های ملی توسط رئیس جمهور، طرح‌های ملی وزارت کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این برنامه ۸ پروژه از شهرداری‌های طبس گلشن، قاین، بشرویه، نیمبلوک، سرایان و ارسک به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۲۴۷ نفر اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۸ طرح به میزان ۳۵۶ میلیارد ریال است.

ملانوری گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح پارک بانوان و شبکه جداسازی آب فضای سبز در طبس گلشن، میدان نیروگاه و جاده سلامت در قاین بود.

وی یادآور شد: اجرای پروژه عملیات ساماندهی، بازسازی و تکمیل فاز یک پارک بهارستان در شهر بشرویه، فاز دوم پارک فرهنگ در شهر نیمبلوک، مجتمع تجاری شهر سرایان و پارک شهدای گمنام شهر ارسک از دیگر پروژه هایی بود که در این مراسم به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ در پنجاه و چهارمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار “تدبیر و امید برای جهش تولید” که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، پروژه‌های مدیریت شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در استان‌ها به بهره‌برداری رسید.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید