اصفهان-بهارستان در لیست ۲۰ محور پرتردد کشور در ایام نوروز

اصفهان-بهارستان در لیست ۲۰ محور پرتردد کشور در ایام نوروز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۰ محور اصفهان- بهارستان و بالعکس در لیست ۲۰ محور پرتردد کشور قرار گرفت.

محمدعلی صلواتی در گفت‎‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد نوروزی در راه های استان، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۳ فروردین امسال در مجموع ۸ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۴۸ تردد در راه های استان اصفهان ثبت شده است.

وی افزود: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به افزایش ۵۹ درصدی خودروهای ورودی به راه های استان، توضیح داد: تعداد وسیله نقلیه ورودی در پنج روز پایانی سال گذشته، ۳۵۶ هزار و ۶۰۵ خودرو و تعداد وسیله نقلیه ورودی در سه روز ابتدای امسال ۵۶۶ هزار و ۴۰۵ خودرو بود.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در ۵ روز پایانی سال گذشته ۳۵۱ هزار و ۸۷۷ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی در سه روز ابتدای امسال ۶۲۸ هزار و ۳۳۱ خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش داشته است.

به گفته صلواتی محور اصفهان- بهارستان و بالعکس جزو ۲۰ محور پرتردد کشور در استان اصفهان است.

وی البته تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر رنگ بندی برخی شهرها، جهت ضرورت کنترل این ویروس، نوروز امسال نیز مردم از انجام سفر خودداری کنند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید