پرونده ثبت‌نام داوطلبان انتخابات “شوراهای شهر” کرمانشاه بسته شد

پرونده ثبت‌نام داوطلبان انتخابات "شوراهای شهر" کرمانشاه بسته شد

ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام 1107 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای شهرهای استان خبر داد.

حسین خوش اقبال در جلسه امروز (28 اسفند) شورای اداری و شورای برنامه ریزی استان با اشاره به برگزاری همزمان دوانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خردادماه سال آینده گفت: یکی از رسالت های مهم دولت در ماه های آتی برگزاری هرچه باشکوهتر این دو انتخابات است.

وی افزود: همه تلاش ما به عنوان مجریان این انتخابات این است که بتوانیم انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم، انتخاباتی که سالم و در عین حال پرشور و نشاط باشد.

خوش اقبال گفت: این انتظار هست که تمام دستگاه‌های مشارکت کننده در برگزاری انتخابات با همدلی و انسجام انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: متولی اصلی برگزاری انتخابات وزارت کشور است، اما انتظار این است که تمامی دستگاه‌های دولتی پای کار آمده و فرمانداری ها را در اجرای این انتخابات یاری دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هفته گذشته گفت: خوشبختانه با درک عموموی بالا میزان استقبال و مشارکت داوطلبان در این دوره مطلوب ارزیابی می شود.

وی از ثبت نام 1107 داوطلب در این دوره انتخابات در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد 991 نفر مرد و 116 نفر زن هستند.

خوش اقبال ابراز امیدواری کرد: تمامی کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند پای کار آمده و برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه را رقم بزنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید