انسداد راه‌های ارتباطی روستایی خوشاب/ امداد رسانی به ۱۲۰ مسافر گرفتار

انسداد راه‌های ارتباطی روستایی خوشاب/ امداد رسانی به ۱۲۰ مسافر گرفتار
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی بارش برف و کولاک بامداد شنبه در شهرستان‌های جوین، جغتای و خوشاب علاوه بر انسداد راه‌های روستایی خوشاب سبب گرفتار شدن ده‌ها مسافر در این محورها شد و خسارت‌های اقتصادی نیر بر جای گذاشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بر اثر بارش شدید برف و کولاک تمامی راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان خوشاب مسدود شده است.

عباس رباط جزی افزود: در پی بارش برف وکولاک صبح امروز، راه‌های ارتباطی بیش از ۳۰ روستای شهرستان خوشاب بسته شده است.

وی اظهار کرد: تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب و انجام عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی مانع انسداد راه‌های اصلی خوشاب در مسیرهای سبزوار، قوچان، نیشابور، جوین و جغتای شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای روستانی از عصر امروز شروع شده که تا پایان شب عمده این مسیرها با تلاش راهداران پاکسازی و بازگشایی می شود.

رهاسازی ۶۰ خودروی گرفتار در برف در جوین و جغتای

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین گفت: ۴۰ دستگاه خودروی سنگین و سبک گرفتار در برف و کولاک در مسیر جاده جوین به  جغتای و سبزوار در قالب ۸۰ مسافر  با تلاش عوامل راهداری نجات یافتند.

علی اصغر سمیعی زاده افزود: عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی در جاده‌های اصلی و روستایی جوین به وسیله راهداران انجام شده و تردد با زنجیر چرخ در جریان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جغتای نیز گفت: نیروهای راهداری شهرستان به ۲۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در مسیر جغتای به سبزوار و جوین در قالب ۴۰ مسافر امداد رسانی کردند.

سید ابراهیم سیدآبادی افزود: به منظور بازگشایی و تردد روان عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی در جاده‌های جغتای صورت گرفته است.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید