دانلود زیرنویس فیلم Veyil 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Veyil 2022 یک فیلم درام به زبان مالایایی هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی ساراث منون است. این فیلم توسط جوبی جورج تحت عنوان Goodwill Entertainments تولید می شود. در این فیلم شین نیگام و شاین تام چاکو بازی می کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Veyil 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Veyil 2022 اولین حضور ساراث در کارگردانی است. موسیقی توسط Pradeep Kumar ساخته شده است، در حالی که Shaz Mohammed فیلمبرداری را تکمیل کرده و Praveen Prabhakar ویرایش را انجام داده است. این فیلم در 25 فوریه 2022 منتشر شد و از اکران اولیه در 28 ژانویه 2022 به تعویق افتاد.

کارتی و سیدو با مادرشان زندگی می کنند. به عنوان یک خانواده، نحوه رویارویی آنها با زندگی و مقابله با تمام چالش‌هایی که برایشان ایجاد می‌شود، موضوع اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

زیرنویس فیلم Veyil 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Veyil 2022 موسیقی این فیلم توسط پرادیپ کومار ساخته شده است و اشعار ترانه‌هایی که توسط وینایاک ساسیکومار و انور علی نوشته شده است. Renganaath Ravee مسئول طراحی صدا است.

این فیلم ابتدا قرار بود در 28 ژانویه 2022 اکران شود، اما به دلیل کووید-19 به تعویق افتاد. این فیلم پس از تعویق‌های فراوان در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ اکران شد.

زیرنویس Veyil 2022 - بلو سابتايتل

ویل نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. دیپا سومان از تایمز هند امتیاز 3.5/5 را داد و “یک درام خانوادگی قابل ربط” را نوشت. OTTplay امتیاز 3.5/5 داد و نوشت: «شین نیگام در درام خانوادگی ستاره‌ای ساراث منون درباره منشور پرسپکتیو لذت می‌برد». دقیقه نیوز 3/5 داد و نوشت: «این فیلم شین نیگام خوش ساخت است، فقط کمی گیج کننده است».  سینما اکسپرس نوشت که «پیوندهای شکسته در این درام خانوادگی عمیقاً تأثیرگذار ترمیم می‌شوند».

دیدگاهتان را بنویسید