Samsung Galaxy S23 در مقابل Samsung Galaxy S23 FE

Galaxy S23 vs. Galaxy S23 FE

به گزارش روبی نیوز و به نقل از گسمارنا Samsung Galaxy S23 و Galaxy S23 FE دو گوشی هوشمند جالب هستند که بخشی از نسل پرچمدار فعلی هستند. طبیعی است که در مورد تفاوت ها، عملکرد آنها و مهمتر از همه – کدام یک را انتخاب کنید، تعجب کنید. اگر چنین است، پس شما در جای مناسب هستید.

Galaxy S23 FE بیشتر شبیه Galaxy S22 FE است که دیر به مهمانی می‌رود، زیرا دارای تراشه‌های نسل قبلی است و تقریباً از سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برد. اگرچه وزن اضافی و حاشیه‌های ضخیم‌تر، ماهیت کمتر از ممتاز آن را از بین می‌برد.

گلکسی S23 FE به طور قابل توجهی بزرگتر و سنگین تر از گلکسی S23 جمع و جور است. مطمئناً، صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد، اما ما آن را با حاشیه‌ها و بدنه ضخیم‌تر نیز یافتیم که بیشتر به ساخت میان‌رده‌تر نسبت به پرچم‌دار کمک می‌کند.

به غیر از اندازه و وزن، گوشی‌ها شبیه به هم به نظر می‌رسند، زیرا دارای طراحی‌های یکسان با پنل‌های مسطح گوریلا گلس، قاب آلومینیومی و سه حلقه دوربین هستند. گلکسی S23 از گوریلا گلس Victus 2 استفاده می کند، در حالی که S23 FE به صفحات قدیمی گوریلا گلس 5 متکی است.

هر دو گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و برای دوام در عمق 1.5 متری رتبه بندی شده اند.

از نظر زیبایی، هر دو پرچمدار فوق‌العاده زیبا هستند، اگرچه بدنه سبک‌تر و جمع‌وجورتر گلکسی S23 برتری خاصی نسبت به FE به آن می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید