آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش

آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش

ایسنا/هرمزگان سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور با حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی گشایش یافت.

آیین گشایش این نمایشگاه شامگاه سه شنبه  ۲۳ آذر با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، فعالان بخش خصوصی عرضه و تولید فولاد و برخی مسوولان این جزیره در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد. سیزدهمین نمایشگاه فولاد کشور و بیست و سومین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد از ۲۳ تا ۲۵ آذر سال جاری به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می شود و در آن ۲۵۰ شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی حضور دارند.

شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان بوده و  هدف از این گردهمایی، ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف از جمله اهداف برگزاری آن اعلام شده است.

“آینده صنعت فولاد، چالش ها و فرصت های فراروی آن و چشم انداز بازار فولاد و چالش های موجود در تأمین مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی در صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، یافته های جدید در زمینه افزایش بهره وری، کاهش مصرف آب و انرژی در صنعت فولاد، وضعیت نیروی انسانی صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، یافته های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای نسل جدید، نقش گسترش زیر ساخت های ریلی، جاده ای، اسکله ای و تأسیسات بندری بر توسعه پایدار صنعت فولاد، گسترش صنایع پایین دستی، بالا دستی در توسعه پایدارصنعت فولاد، مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای خط تولید فولاد، یافته های نوین در زمینه‌های استخراج، آهن سازی، ذوب و ریخته گری، شکل دهی، بهبود خواص” در این رویداد مطرح خواهد شد.

شایان ذکر است سیزدهمین نمایشگاه و بیست و سومین سمپوزیوم فولاد کشور از ۲۳ تا ۲۵ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید