کرونا، خانواده یک زنجانی دیگر را سیاهپوش کرد

کرونا، خانواده یک زنجانی دیگر را سیاهپوش کرد

ایسنا/زنجان متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان، کرونا بر یک بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ غلبه کرد و خانواده آن بیمار را سیاه‌پوش کرد.

طبق آخرین آمار امروز (۱۰ اسفندماه) بیماری کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، ۳۹۸۶۱ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

در حال حاضر ۱۳۸ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بوده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹۸۷۶ نفر و موارد مثبت بستری براساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۹۶۸ مورد بوده است.

متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته در استان زنجان، یک بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ جان خود را از دست داد و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ فوت شده در استان به ۱۱۶۵ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌یافته ۵۷۶۳ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۶۸۲۹ مورد بوده است.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید