چگونه شیشه ماشین را تمیز کنیم؟بهترین روش‌ها و ترفند‌ها

نظافت کردن در نگاه اول کار ساده‎‌‌ای است، اما یک شیشه ساده را وقتی در مقابل دو نفر بگذارید ممکن است یک نفر شیشه را به خوبی تمیز کند و شیشه دیگر چندان تمیز نشده باشد. این موضوع فقط به میزان دقت آن‌ها برنمی‌گردد بلکه بسیار زیاد به این بستگی دارد که از چه ابزار‌هایی هم برای کار استفاده می‌کنند. سوپر شامپو و مایع شیشه شوی خودرو نانوسان، مایع شستشویی است که می‌تواند تفاوت محسوس در نظافت شیشه ماشین شما ایجاد کند. 

 

به طور کلی محصولات نظافت و نگهداری از خودرو نانوسان، مثل چربی زدا و موتورشوی نانوسان و مایع شیشه شوی خودرو نانوسان در پاکیزه نگه داشتن خودرو شما به شما کمک می‌کنند.

مراحل تمیز کردن شیشه ماشین

کسانی که روی تمیز بودن شیشه ماشین خود حساس هستند می‌توانند با در نظر گرفته مراحل مشخص برای شست و شوی ماشین بهترین عملکرد را داشته باشند. پس ابتدا 2 تشت، یک اسفنج ، یک عدد سوپر شامپو و مایع شیشه شوی خودرو نانوسان و یک دستمال مایکروفیبر را در نزدیکی خود قرار دهید.

1.ماشین را به سایه ببرید. 

اگر زیر نور مستقیم خورشید شروع به شست و شوی شیشه ماشین کنید، به دلیل اینکه سرعت تبخیر آب بالا می‌رود احتمال دارد روی شیشه ماشین لکه بیافتد پس همین ابتدا ماشین را در سایه قرار دهید. 

2.قبل از شروع به شست و شو شیشه را از گرد و خاک  پاک کنید.

ابتدا با گرفتن آب خالی بر روی شیشه فقط گرد و خاک آن را پاک کنید تا تمیز کردن لکه‌ها و چربی های روی شیشه ساده‌تر شوند و فرایند شست و شوی ماشین سریع تر به پایان برسد.

 

3.مایع شستشو را با آب ترکیب کنید.

دو تشت در کنار دست خود قرار دهید، یکی را فقط با آب خالی پر کنید و در تشت دوم محلولی از  سوپر شامپو خودرو نانوسان و آب ایجاد کنید.

 

4.از اسفنج برای تمیز کردن شیشه استفاده کنید.

حالا وقت آن رسیده که شروع به تمیز کردن شیشه کنید، ابتدا اسفنج را درون تشت حاوی سوپر شامپو خودرو نانوسان کرده و آغشته از محلول کنید و لکه‌ها را آرام از بین ببرید. هر بار که این کار را انجام میدهید اسفنج کثیف می‌شود پس آن را در تشت حاوی آب تمیز کنید تا محلول مایع  شیشه شوی شما کثیف نشود.

 

5.بروی کف‌ها آب بریزید.

مرحله بعد این است که با گرفتن آب به روی شیشه کثیفی‌های روی شیشه را کاملا پاک کنید.

 

6.از دستمال میکروفایبر برای خشک کردن شیشه استفاده کنید.

 

از دستمال میکروفایبر برای خشک کردن شیشه استفاده کنید، و فراموش نکنید که اگر یک بار حرکت دست شما از چپ به راست است، بلافاصله باید حرکت بعدیتان از چپ به راست باشد .

و هیچ گاه دستتان را به صورت دورانی برای خشک کردن نچرخانید.

 

حالا شیشه‌های ماشین از هر لکه و چربی پاک شده است و پس با خیال راحت می‌توانید تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید . 

 

تمیز کردن شیشه ماشین با مایع شیشه شوی نانوسان 

پیشنهاد ما این است که برای شست و شوی شیشه خودرو خود از مایع شیشه شوی نانوسان که یکی از محصولات نانوسان است، استفاده کنید این پیشنهاد برای این است که بتوانیم بهترین عملکرد را در شست و شوی  و نظافت ماشین خود داشته باشید.

اما چرا ما به شما این مایع شیشه شوی نانوسان را پیشنهاد می‌دهیم ؟

  • مایع شست و شوی نانوسان به دلیل غلظت بالا بسیار مقرون به صرفه است.  شما می‌توانید با ترکیب این مایع در آبی 50 برابر خود، محلولی را ایجاد کنید که همچنان کارایی خوبی برای نظافت ماشین شما داشته باشد
  • قدرت لکه بری بالا: وقتی از مایع شیشه شویی با قدرت لکه بری بالا استفاده می‌کنید، فرایند نظافت را برای شما سریع‌تر می‌کند همین موضوع شست و شو را برای شما کاری تفننی می‌کند.

 مهمترین نکات برای تمیز کردن شیشه ماشین 

سعی کنید نکات زیر را حتما در فرایند تمیز کردن شیشه ماشین رعایت کنید:

  1. شست و شو را مرتب انجام دهید: حتما به صورت مرتب شیشه را تمیز کنید، اگر فاصله بین تمیز کردن شیشه ماشین، چربی های شیشه به روی هم تلنبار می شوند و فرایند شست و شو برای شما خسته کننده می‌شود و ممکن است باز هم آن را به تعویق بیاندازید.
  2. از مایع شیشه شوی ماشین استفاده کنید: مایع شیشه شوی ماشین به دلیل ترکیبات خاص خود که سازگار فعالیت شما است، سرعت و اثربخشی کار شما را بالا می برد و صدمه ای به ماشین شما نمی زند. 
  3. از مایع شیشه شوی خودرو نانوساناستفاده کنید: از میان مایع‌های شیشه شوی موجود در بازار  مایع شیشه شوی خودرو نانوسان به دلیل  لکه‌بری قوی و در عین حال مقرون به صرفه بودن بهترین گزینه است. 
  4. از دستمال‌های میکروفایبر استفاده کنید:  استفاده از دستمال‌های میکروفایبر موجب می‌شود که روی  شیشه هیچ لکی باقی نماند و این لذت فوق العاده‌ای را برای افرادی که ماشین تمیز را دوست دارند به ارمغان می آورد و باز هم بهتر است تاکید کوچکی کنیم که مراقب حرکت دستتان در هنگام خشک کردن شیشه باشید.

.

نظافت ماشین برای عده ای از ما کاری لذت بخش و برای عده‌ای دیگر کاری حوصله سر بر است  با این حال همه ما از آن گریزی نداریم، پس بهتر است فرایند آن را تا جایی که می‌‌شود لذت بخش کنیم.

از کجا مایع شیشه شوی خودرو نانوسان اصل بخریم؟

در این روزها خرید کالای اصل دغدغه‌‌ای است که به مجموع دغدغه‌های ما اضافه شده است. وجود فروشگاهی که از اصل بودن کالاهای آن و منصفانه بودن قیمت‌های آن مطمئن باشیم، می‌تواند خرید را برای ما لذت بخش کند.

مایع شیشه شوی خودرو نانوسان یکی محصولات نظافت و نگهداری خودرو نانوسان است که در فروشگاه اینترنتی سان سلام عرضه می‌شود. فروشگاه سان سلام محصولات بهداشتی، مراقبت فردی، تمیزکننده‌های خانگی و خودرویی، ضدعفونی کننده، و محصولات مرتبط با کشاورزی و چرم را ارائه می‌کند.

این فروشگاه تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت کالا عرضه می‌کند. پس می‌توانید برای خرید محصولات شوینده خود از جمله مایع شیشه شوی خودرو نانوسان به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید و با خیال راحت هم از اصالت کالا مطمئن باشید و هم از قیمت محصولی که به دستتان می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید