هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود

هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در چهارمحال و بختیاری ارائه نمی‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه خدماتی از نظر گردشگری، اسکان و مراکز تجاری به مسافران ارائه نمی‌شود.

به گزارش ایسنا عصر دوم اسفندماه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، دادستان شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی از محل پست کنترل و غربالگری خودروهای ورودی و خروجی به استان در پلیس‌راه سه‌راهی فرخشهر بازدید به عمل آورند.

جعفر مردانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باتوجه به درخواست استاندار برای تشدید کنترل بر روی ورودی‌ها و خروجی‌های استان همراه با جمعی از مسئولان استانی در این محل برای نظارت بر روند انجام کار حاضر شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسافران غیربومی توسط نیروهای مستقر در پست کنترل و غربالگری کرونا ویروس در پلیس‌راه سه‌راهی راهنمایی و با تکریم برگشت داده می‌شوند.

وی تأکید کرد: به مسافران اعلام می‌شود در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه خدماتی از نظر گردشگری، اسکان و مراکز تجاری ارائه نخواهد شد و توصیه می‌شود مردم در زمان تعطیلات برای جلوگیری از شیوه این ویروس در خانه‌ها بمانند.

در ادامه عبدالعی ارژنگ فرماندار شهرکرد اظهار کرد: از خودروهای پلاک غیربومی که قصد ورود به چهارمحال و بختیاری را دارند مدارک احراز هویت درخواست می‌شود، در صورتی که این افراد غیربومی باشند از ورود آن‌ها به استان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید