“نامی نو” میهمانش را دست خالی بدرقه کرد

"نامی نو" میهمانش را دست خالی بدرقه کرد

ایسنا/اصفهان هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی ۳ بر صفر نامی نو برابر هیئت فوتبال رودان در اصفهان به پایان رسید.

در چهارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور امروز (جمعه- ۲۲ اسفند ماه) ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه امام علی اصفهان از ساعت ۱۱ تیم نامی نو میزبان هیئت فوتبال رودان بود که در پایان بر نتیجه ۳ برصفر  به برتری رسید.

اسامی بازیکنان تیم نامی نو:
شیرینی اسماعیلی، مهدیه محمود نیا، الهام عسگری، مهناز علیزاده، ام الکلثوم اسماعیلی زاده، مهشاد امیری، راحله رفیعی، یلدا تاجیک، نازنین استکی فر، مینا بیگی، ستاره محمدی، مهشید محجوب.
سرمربی: مهناز آشتیانی

اسامی تیم هیئت فوتبال رودان:
فاطمه ارزیاب، آدینه حسن زاده، فریده رهی، مریم حکمتی، مهسا باقری، راضیه پرسه، زهرا غلامی، وجیهه صادقی، سمانه رحیمی، فاطمه فتحی، مژگان مهدی زاده، فائزه عباسی.
سرمربی:
منصوره جعفر پور

دو تیم بازی را با احتیاط زیاد آغاز کردند تا بتواند از موقعیت های ایجاد شده با کمترین ریسک به دروازه حریف برسند، چهار دقیقه ابتدایی بازی به پاسکاری دو تیم گذشت در دقیقه ۶ مهناز علیزاده با شوتی سرکش دروازه رودان را باز کرد تا یخ بازی شکسته شود، شاگردان آشتیانی مقدم یک دقیقه بعد هم صاحب موقعیت دیگری شدند که نازنین استکی در نقش مدافع توپ را از روی خط دروازه هیئت رودان بیرون کشید.

در دقیقه ۲۱ نامی نو توسط الهام عسگری به گل دوم رسید، در ادامه رودان نیز صاحب چند موقعیت نصف و نیمه شد که نتوانستند از آن استفاده کنند.

تاجیک و اسماعیلی زاده در نیمه نخست ۵ موقعیت خود را با زدن به تیرکها از دست دادند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم هیئت ردوان فشار زیادی برای باز کردن دروازه نامی نو به میزبان وارد کرد که در رسیدن به گل ناموفق بودند. در مقابل نامی نو در دقایق ۲۴و ۲۷ توسط مهناز علیزاده صاحب دو موقعیت خوب شد که دروازه بان هیئت ردوان به خوب شوت های علیزاده را مهار کرد.

در دقیقه ۳۳ پاسکاری استکی و اسماعیلی زاده منجر به گل سوم نامی نو توسط اسماعیلی زاده شد، استکی در حمله بعد تیمش با بی دقتی توپ را به تیرک زد.

در ادامه دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نامی نو به پایان رسید.

نتیجه بازی هیئت فوتبال اصفهان در این هفته به دلیل انصراف اصفهانی ها از بازی مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی ۳ بر صفر اعلام شد.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید