نامزدهای نهایی جشنواره ملی عکس خلیج فارس معرفی شدند

نامزدهای نهایی جشنواره ملی عکس خلیج فارس معرفی شدند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعلام نامزدهای دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس خبرداد. 
رضا کمالی زرکانی در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، ضمن تاکید بر اهمیت عکس به عنوان یک رسانه جمعی گفت: امروز به وسیله ابزار الکترونیکی و فضای مجازی می توان همه مردم جهان را در اندک زمانی کوتاه با ارسال یک عکس از مسایل مختلف آگاه کرد. 
وی به تاثیر هنر عکاسی در ارتقای سطح زندگی و معاش مردم اشاره و بیان کرد: عکاسان با آثار خود طی چند سال اخیر توانستند بسیاری از مناطق استان و به ویژه جزایر را به مردم معرفی کنند و این امر باعث حضور گسترده گردشگران در این مناطق و بهبود سطح زندگی و معاش مردم شد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به جشنواره عکس خلیج فارس پرداخت و اضافه کرد: در فرصت اندکی که برای انتشار فراخوان وجود داشت استقبال خوبی صورت گرفت و بیش از 900 نفر از 18 استان در این جشنواره شرکت کردند که نفرات برگزیده توسط داوران انتخاب و معرفی خواهند شد. 
کمالی در خصوص معرفی نامزدهای این جشنواره تصریح کرد: عبدالرضا شیبانی، مجتبی جوهری، محمد مهدی قدیمی، محمد امین درویش زاده، مجید صادقیريال نورالدین عابدی، علی آرمان نژاد، علی حسن زاده، سید امین وحدانی، علی ستایشی، مهدی سعادت، مرتضی امامدادری، کوروش زنگویی، عرفان سامان فر، روح الله بلوچی، سید شهاب الدین منتظری، اصغر بشارتی، مصطفی رنجبر، محمد بقال اصغری، سعید هوشمند، محسن محیاپور، یعقوب حضوری و عبدالقادر دریانورد افرا راهیافته به مرحله نهایی هستند. 
 
وی در پایان گفت: نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس ششم اردیبهشت افتتاح و آئین پایانی دهم اردیبهشت در تالارشهید آوینی بندرعباس برگزار می شود 

دیدگاهتان را بنویسید