موجی سنگین‌تر از پیک کرونای آبان در انتظار چهارمحال و بختیاری

موجی سنگین‌تر از پیک کرونای آبان در انتظار چهارمحال و بختیاری

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: قطعا با افزایش بیماران بستری، بدحال و متاسفانه فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه خواهیم بود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ممکن است موجی بدتر از آبان ماه ۹۹ را تجربه کنیم.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون شهرستان‌های بروجن و سامان در وضعیت نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: باتوجه به افزایش موارد بستری و تست سرپایی در شهرستان‌های شهرکرد، کیار و فارسان احتمال تغییر رنگ این شهرستان‌ها از زرد به وضعیت نارنجی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه روند افزایشی شیوع بیماری و ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری کاملا مشهود و چشمگیر است، بیان کرد: در حال حاضر با افزایش چند برابری بیماران سرپایی مبتلا به کرونا طی چند روز گذشته و به‌دنبال آن بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونای مراکز درمانی استان مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: طی چند روز آینده و با اوج شیوع بیماری کرونا در دو هفته آینده روزهای سختی در پیش رو خواهیم داشت و قطعا با افزایش بیماران بستری، بدحال و متاسفانه فوتی‌های ناشی از کرونا مواجه می‌شویم.

شیرانی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در معرض وارد شدن به پیک چهارم کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: بدون هیچ اغراقی استان وارد فازی شده است که اگر در حال حاضر رعایت ۱۰۰درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی صورت بگیرد، هم‌چنان با افزایش موارد بستری و مرگ و میر مواجه خواهیم شد و در صورت رعایت نکردن ممکن است موجی بدتر از آبان ماه ۹۹ را تجربه کنیم.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید