مصلی امام خمینی شهرکرد به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

مصلی امام خمینی شهرکرد به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

 مرکز واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد باحضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم و پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

 این مرکز همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب آماده واکسینه کردن عموم مردم چهارمحال و بختیاری بر اساس ضوابط و شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد در این آئین اظهار کرد: تلاش می‌شود که از ظرفیت مصلی در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم  در جهت معیشت، کارهای محسنانه و نیز امور فرهنگی استفاده شود که امروز نیز این ظرفیت در اختیار بهداشت و درمان جامعه قرار داده شد.
امام جمعه شهرکرد با توصیه به عموم مردم جهت جدی گرفتن تزریق واکسن، گفت: خوشبختانه به مدد دولت، واکسن به میزان کافی موجود است، ضمن اینکه دریافت واکسن هیچ ضرری برای فرد ندارد و توصیه می‌شود افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.
وی در پایان گفت: بهداشت و درمان و دستگاه‌های دیگر فعال هستند و می‌طلبد که مردم نیز همچنان با رعایت پروتکل‌ها و مشارکت در دریافت واکسن جدی باشند تا هر چه زودتر شاهد رفع این بلیه باشیم.
در ادامه مجید شیرانی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: یکی از اهداف نظام بهداشت و درمان جلب مشارکت مردمی است که بر این اساس، حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد تولی‌گری و اصل بهداشت و درمان به عهده مجموعه دانشگاه علوم و پزشکی یا وزارت بهداشت و درمان است و عمده کار توسط مشارکت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم حاصل می‌شود؛ به‌ویژه در بحران‌های همه‌گیر از جمله بحران کرونا یکی از هنرهای متولیان سلامت اعم از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی این است که بتوانند همدلی و همراهی همه اقشار مردم را جلب کنند و نقطه قوت مبارزه در کرونا همین مسئله بوده که همه مردم و مسئولان همراه یکدیگر بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با قدردانی از مساعدت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه‌های مقابله با کرونا، بیان کرد: مصلی شهرکرد پایگاهی است که تا ساعت ۱۲ شب می‌تواند به مردم برای واکسیناسیون خدمت بدهد و در صورتی که مراجعه‌کننده زیاد باشد این آمادگی وجود دارد که به‌صورت شبانه‌روزی در این پایگاه عمل واکسیناسیون انجام بشود.
منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید