مردم از طریق راهپیمایی مجازی و خانوادگی در جشن انقلاب شرکت کنند

مردم از طریق راهپیمایی مجازی و خانوادگی در جشن انقلاب شرکت کنند

ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ساز و کارهایی در نظر گرفته شده است که بر اساس آن آحاد مردم می توانند از طریق شرکت در راهپیمایی مجازی و خانوادگی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت و با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کنند.

محمد علی احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: راهپیمایی مجازی در استان اصفهان مانند سایر استان ها از طریق سایت fajr.ccoip.ir انجام می شود و مردم  از امروز می توانند با مراجعه به این سایت برای شرکت در این راهپیمایی اعلام حضور کنند و شعارهای مربوط به یوم الله ۲۲ بهمن را انتخاب  و برخی از اقلام و تصاویر تبلیغاتی را نیز بر اساس سلیقه خود دریافت کنند.

وی افزود: در روز ۲۲ بهمن، قطعنامه پیروزی انقلاب اسلامی بر روی همین سایت قرار می گیرد و مردم می توانند بندهای مورد نظر خود را در این قطعنامه تأیید کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: علاوه بر راهپیمایی مجازی، برنامه راهپیمایی خانوادگی نیز وجود دارد که به صورت خودرویی انجام می شود. این راهپیمایی خانوادگی، امکان حضور در جشن پیروزی انقلاب را با توجه به شرایط کرونا برای آحاد شهروندانی که دارای اتوموبیل هستند؛ فراهم می کند.

احمدی گفت: شرکت در این راهپیمایی، از ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۲ بهمن آغاز می شود و مسیر حرکت راهپیمایی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید آقابابایی، بزرگاه شهید صیاد شیرازی، پل غدیر تا پل های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است. یک راهپیمایی موتوری نیز وجود دارد که از مبادی هفت گانه به سمت میدان امام حسین(ع) و از آنجا به مقصد گلستان شهدا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با صدا و سیما برای پوشش برنامه های روز ۲۲ بهمن انجام شده است و مردمی که امکان شرکت در جشن پیروزی انقلاب را ندارند می توانند این برنامه ها را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: توصیه ما به موتورسوارن این است که با رعایت کامل مسائل ایمنی در راهپیمایی شرکت کنند و خانواده هایی که قصد شرکت در راهپیمایی خودرویی را دارند رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در خودرو را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید