مدیریت خوب نیروی انتظامی جلوی بسیاری از بحران‌ها را گرفته است

مدیریت خوب نیروی انتظامی جلوی بسیاری از بحران‌ها را گرفته است

 استاندار کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه ها و بحران های مختلف باعث شده تا از وقوع بحرانی دیگر جلوگیری شود که این موضوع بیانگر پای کار بودن ماموران پلیس و مردمی بودن آنهاست.

هوشنگ بازوند در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه که امروز(17 مهر) به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهار سال اخیر حوادث زیادی نظیر سیل، زلزله، کرونا و … چه در سطح کشور و چه استان کرمانشاه بوقوع پیوسته و  در پس هر کدام از این حوادث و بحران ها می توانست بحرانی دیگر حادث و کام مردم بیش از پیش تلخ شود، اما مدیریت جهادی نیروی انتظامی و حضور به موقع آنها در صحنه مانع از این اتفاق شد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در کشور، گفت: در مهار و کنترل این بحران نباید به سادگی از نقش پلیس عبور کنیم، چرا که ماموران نیروی انتظامی دوشادوش کادر درمان در میدان جهاد و ایثار حضور داشتند و توانستند نام نیکی از خود به جا بگذارند.

بازوند در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز به عنوان مظهر اقتدار کشور شناخته می شود، گفت: ماموران ناجا در طول سال های اخیر نشان داده اند علاوه بر اینکه یک نیروی حاکمیتی هستند، نیرویی مردمی و مدنی نیز بوده و در همه حال برای رفاه و آسایش و امنیت جامعه تلاش کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز در جامعه یک نظم مناسب حاکم است ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی است که توانسته یک مهندسی اجتماعی را شکل دهد، چرا که مهندسی اجتماعی شالوده امنیت کشور است و امنیت هم بستر ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه ای به شمار می رود.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در مسیر توسعه حرکت می کند، افزود: این توسعه و پیشرانی به خاطر امنیت بسیار خوبی است که توسط نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح ایجاد شده است.

بازوند تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به جزیره امن خاورمیانه تشکیل شده و علاوه بر امنیت مطلوبی که در سرمین جغرافیایی خود ایجاد کرده توانسته امنیت کشورهای پیرامونی خود را هم تامین کند.

وی در پایان از نیروهای مرزبانی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: شاید تلاش و زحمات شبانه روزی آنها کمتر در معرض دید مردم باشد، اما واقعیت امر این است آن ها نیز شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند که جای تقدیر ویژه دارد.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید