متاسفانه برخی از مدیران واقعا متوجه بحران نیستند

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران واقعا متوجه بحران نیستند و نمی‌دانم چرا وقتی زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهند، گفت: واقعا آن‌ها را پیدا نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون استان زنجان در مدیریت بحران خوب عمل کرده‌ایم، اظهارکرد: فشار بارندگی دیگر گرفته شده است اما بسیار خوب است که طی 24 ساعت گذشته 26 میلی‌متر بارندگی را داشتیم که بیشترین آن در خدابنده بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی از اول مهرماه تاکنون 276 میلی‌متر بوده است که 78 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است، تصریح کرد: این میزان افزایش بارندگی جای خوشحالی دارد.

 

حقیقی در ادامه به برگزاری چند جلسه مدیریت بحران و بررسی وضعیت شهرستان‌های مختلف بیان کرد: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن بودیم، وضعیت رختشویخانه بود که آب پمپاژی از زیرزمین با همکاری میراث و شهرداری تخلیه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تأکید خود بنده بر تعطیلی رختشویخانه تا حل مشکل آن بود، تصریح کرد: بنده به مدیرکل میراث فرهنگی گفتم که اگر مشکلی وجود دارد بنا تعطیل شود تا مشکل حل شود.

 

وی با اشاره به بازدیدهای شبانه خود از چند شهرستان‌ طی چند شب گذشته بیان کرد: امروز که اوضاع تحت کنترل است نباید فکر کنیم که دیگر خطری وجود ندارد.

 

حقیقی با اشاره به اینکه همه فرمانداران و نیروی انتظامی مردم را از سمت سد رفتن منع کنند، گفت: باید از مردم بخواهیم که به علت بارندگی‌های موجود و مسیر سیلابی که گول زدنی است، مردم روز 13 از شهر خارج نشوند و امکانی فراهم شود که خارج از شهر نروند.

 

وی گفت: برای 13 فروردین باید نیروی انتظامی و امور آب از رفتن مردم به سمت رودخانه‌ها و مسیر سیلاب جلوگیری کنند.

 

استاندار زنجان همچنین بر رسیدگی بیشتر به وضعیت راه‌ها تأکید کرد و افزود: از راهداری می‌خواهیم که نسبت به حل مشکل مسدودی روستاها اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون استان زنجان در مدیریت بحران خوب عمل کرده است، تصریح کرد: اما متاسفانه برخی از مدیران واقعا متوجه بحران نیستند و نمی‌دانم چرا وقتی زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهند و واقعا آنها را پیدا نمی‌کنیم.

 

استاندار زنجان با تاکید بر داشتن مدیریت برای بدترین شرایط افزود: البته آبفای روستایی نیز برای تامین آب باید برنامه‌ریزی کند.منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید