حکم تبعید ۶ متهم سابقه‌دار نهاوند به استان‌های مرزی صادر شد

حکم تبعید ۶ متهم سابقه‌دار نهاوند به استان‌های مرزی صادر شد
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: حکم تبعید ۶ متهم سابقه‌دار نهاوند به استان های مرزی تایید وصادر شد.

به گزارش ایسنا عباس آزادبخت روز چهارشنبه ۲۶ آبان در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید و قاطع با جرایم خشونت‌بار و اراذل و اوباش توسط کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و موجب سلب آسایش عمومی و رعب وحشت مردم می‌شوند، حکم تبعید ۶ متهم سابقه‌دار و شرور نهاوند به استان‌های مرزی برای گذراندن دوران محکومیت صادر شد.
وی افزود: حکم تبعید پنج متهم سابقه‌دار که بارها مبادرت به سرقت می‌کردند و حکم تبعید یک مجرم که بارها با چاقو کشی باعث وحشت مردم و سلب آسایش عمومی شده بود به استان‌های مرزی صادر شده است.
آزادبخت با بیان اینکه دستگاه عدل قضایی در اجرای عدالت و برخورد با مجرمان، قاطع است، به افرادی که تحت هر عنوانی اقدام به حمل سلاح‌های جنگی و سرد کرده و با درگیری و نزاع دسته‌جمعی در مکان‌های عمومی باعث ترس و وحشت شهروندان، سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم می‌شوند، هشدار داد و از آنان خواست خط قرمزهای قضایی را رعایت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: دستگاه قضائی در سطح شهرستان در رابطه امنیت و آسایش عمومی با کسی شوخی و مماشت ندارد و در صورت شناسایی و دستگیری فرد خاطی که جرم آن تشخیص داده شود، آن را رسوای خاص وعام خواهد کرد.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید