تعیین تکلیف 24 طرح تولیدی و اشتغالزا در کارگروه رفع موانع تولید قصرقند

تعیین تکلیف 24 طرح تولیدی و اشتغالزا در کارگروه رفع موانع تولید قصرقند

ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه تخصصی اشتغال و کارگروه رفع موانع تولید شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری قصرقند، معاون برنامه ریزی، بخشداران ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رؤسای دستگاه های اجرایی و تعدادی از متقاضیان طرح های اشتغالزایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش ایسنا- در این جلسه سرپرست فرمانداری ؛ رونق تولید و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه دانست، و گفت: زمینه سازی و فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید از وظایف این کارگروه است و همه باید در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری بنام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، رفع موانع تولید، تداوم سیاست های اقتصادی مسئولان برای رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد، همواره در مسائل بین دستگاههای دولتی و واحدهای تولیدی حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود.

در این جلسه در مورد رفع موانع اجرای ۱٣ طرح تولیدی مرغ گوشتی و ۱١ طرح اشتغالزایی بحث و گفتگو شد و سرپرست فرمانداری قصرقند خطاب به مدیران ضمن تاکید بر رفع موانع پیش رو دستور داد هرچه سریعتر اخذ مجوز و تسهیلات این طرح ها توسط دستگاه های متولی پیگیری شود.

همچنین در ادامه تعدادی از متقاضیان طرح های اشتغالزایی که در جلسه حضور داشتند مسائل و مشکلات خود در روند اخذ مجوز و اجرای طرح ها را بیان کردند.

در پایان سایگانی سرپرست فرمانداری قصرقند از دستگاههای اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را با متقاضیان طرح های اشتغالزایی شهرستان داشته باشند و جهت تسهیل در این امر ظرف مدت سه روز کاری دستگاه های اجرایی موظف می شوند تمام استعلامات شهرستانی را پاسخ دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید