بهره‌مندی بیش از 258 هزار مسافر از خدمات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز 258151 مسافر از خدمات پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بهره مند شدند .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان؛ رسول راشکی افزود: 906 نفر خواهر و 1367 نفر برادر در پست های نوروزی جمعیت هلال احمر فعالیت داشتند

وی خاطرنشان کرد: پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 27 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه در 40 پست در سطح استان خدمات مسافرین را به عهده داشتند .

راشکی گفت: خدمات ارائه شده به مسافرین فضای دوستدار کودک ، طرح بهرفت ، ایستگاه سلامت ، خیمه های نماز، طرح سحاب و …. از جمله خدماتی است که هلال احمر استان در این ایام به مسافرین ارائه داده است .

وی افزود: کمپین بهرفت میثاق نامه ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه ای رخ ندهد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز گفت: 33 هزار و 209 مسافر در طول طرح به ایستگاه های سلامت حوزه جوانان این جمعیت مراجعه و از خدمات آن بهره مند شدند .

وی افزود: همچنین 57 هزار و 716 نفر از فضاهای دوستدار کودک، 73 هزار و 679 نفر از چادرهای نوروزی و 34هزار و 373 نفر از خیمه های نماز بهره مند شدند .

راشکی ادامه داد: 906 خواهر و 1367 برادر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پست های نوروزی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند .

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت توسط جوانان عضو این جمعیت محصولات فرهنگی شامل 59 هزار و 702 بروشور، 34 هزار و 664 عدد نقشه بین مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان توزیع شد.منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید