امیدبخشی و پرهیز از انتشار اطلاعات پزشکی غیرموثق؛ رسالت مهم رسانه ها است

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: مهم ترین وظیفه اهالی رسانه امیدبخشی به مردم و پرهیز از انتشار شایعات و اخبار و اطلاعات پزشکی غیرموثق است.

رضا ملسمی امروز ۷ فروردین در جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد کرونای این شهرستان گفت: خوشبختانه فعالیت اصحاب رسانه شهرستان در رابطه با آگاهسازی بیماری کرونا بسیار مطلوب است و با اطلاع رسانی شفاف روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سلماس مردم رضایت خاطر در خصوص روند اطلاع رسانی این بیماری دارند.

وی افزود: امیدواریم در سایه آگاهسازی شفاف و درست رسانه های شهرستان، بتوانیم با حداقل ابتلا در سلماس این مدت را سپری کنیم.

عباس محمدزاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سلماس نیز در این جلسه گفت: شیوع کرونا ویروس در جامعه ایران فراگیر شده و تلاش کادر درمانی و بهداشتی به عنوان مدافعین سلامت در راستای بهبودی مبتلایان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: عزم و اراده عمومی مردم برای پیشگیری از اپیدمی گسترده و افزایش همکاری با مسئولان بهداشتی و درمانی و در خانه ماندن بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا،محمدزاده اظهار کرد: در این شرایط خاص بحرانی برخی ها در جامعه اقلام تاثیرگذار بر سلامت مردم را احتکار می کنند و اخیرا نیز بیش از ۳۱هزارعدد ماسک در  شهرستان توسط نیروهای سپاه کشف شد و قطعا برخورد با این افراد چه در سطح ملی و چه در سطح استان و شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید