افزایش تصادف موتورسیکلت با عابران پیاده در همدان

افزایش تصادف موتورسیکلت با عابران پیاده در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از افزایش تصادف موتورسیکلت با عابران پیاده خبر داد و گفت: به دلیل مساعد شدن آب و هوا موتورسیکلت‌ها تردد زیادی در شهر دارند که منجر به بالا رفتن تصادفات آن‌ها با عابران پیاده شده است‌.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تصادفات اغلب در مکان‌هایی که تردد عابران پیاده زیاد است اتفاق می‌افتد و شهروندان باید دقت زیادی در این زمینه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه تصادف موتور سیکلت‌ها در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است، افزود: موتور سیکلت‌های برقی به دلیل بی صدا بودن خطرساز هستند به‌طوریکه رانندگانِ دیگر خودروها متوجه حضور آن‌ها نمی‌شوند و خطراتی برایشان به وجود می‌آید.جمالی درباره خودروهای با پلاک‌های غیر بومی در شهر همدان، بیان کرد: این خودروها نسبت به روزهای قبل کمتر شده‌اند، همچنین روز گذشته چهار خودرو با پلاک خوزستان اعمال قانون و از شهر خارج شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در مورد حجم تردد درون شهری نیز گفت: به طور معمول در ساعت‌های ۱۱:۳۰ تا ۱۴ و عصرها ترافیک در شهر مشاهده می‌شود و عمده مسیرهایی که ترافیک در آن‌ها وجود دارد محورهای گنجنامه، بلوار ارم، بلوار بعثت، میدان مدرس و میدان آرامگاه بوعلی هستند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته در محور گنجنامه تردد پُر حجمی وجود نداشت، ادامه داد: احتمال می‌رود فردا در این مسیر و بلوار ارم حجم ترافیکی را شاهد باشیم که اکیپ‌های ثابتی برای کنترل در این محورها مستقر هستند.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید